Együttműködik a Media Markt és a Nestlé
A Media Markt áruházak magyarországi forgalma mintegy 20 százalékkal nőtt tavaly, elérte a nettó 72 milliárd forintot – mondta Német Csongor, a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Kiemelte: ez a növekedés, amelyben 22 áruházuk, valamint a holding online értékesítése is benne van, kétszer akkora, mint amennyivel a kiskereskedelmi szektoron belül a belföldi műszaki cikkek forgalma bővült.
Az ügyvezető kitért arra, hogy az online kereskedelem forgalma ugyanakkor megduplázódott a Media Marktnál 2015-ben, miközben Magyarországon az online kereskedelem 20 százalékkal bővült az előző évhez képest. Arról nem közölt adatot, hogy az online szegmens mekkora részarányt képvisel cége forgalmában.
Német Csongor a magyarországi Media Markt sikerét a többcsatornás értékesítésben látta.
Az MTI kérdésére válaszolva közölte: az idén a múlt évinél kisebb, de még így is kétszámjegyű forgalomnövekedésre számít.
A sajtótájékoztatót a Media Markt budapesti áruházában frissen megnyitott Nescafé Dolce Gusto kávézóban tartották. Jean Grunenwald, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két cég közötti együttműködés keretében a régióban elsőként a Westend üzletközpontban létesítettek kávézót.
Ismertetése szerint 2009-es indulása óta a Nestlé Dolce Gusto üzletága Magyarországon kétszámjegyű növekedést produkált évről évre. Jelenleg ez a márka a kapszulás kávé üzletágban piacvezető, 65 százalékos piaci részesedéssel.
Magyarországon ugyanakkor a kapszulás kávégépek elterjedtsége még mindig kisebb, mint a legtöbb európai országban – tette hozzá az ügyvezető igazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újdonságok és csúcsbírságok a GVH gyakorlatában
2023. szeptember 1. napjától megemelkedett a GVH által kiszabható bírság…
Tovább olvasom >Német területen ritkaságszámba megy az ingyenes kiszállítás
Németországban, Ausztriában és Svájcban az online kiskereskedőknek csak egy töredéke…
Tovább olvasom >Jövő a jelenben
A novemberben már harmadik alkalommal megrendezett Plant-Powered Perspectives üzleti konferenciának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >