Együttműködik a Media Markt és a Nestlé
A Media Markt áruházak magyarországi forgalma mintegy 20 százalékkal nőtt tavaly, elérte a nettó 72 milliárd forintot – mondta Német Csongor, a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Kiemelte: ez a növekedés, amelyben 22 áruházuk, valamint a holding online értékesítése is benne van, kétszer akkora, mint amennyivel a kiskereskedelmi szektoron belül a belföldi műszaki cikkek forgalma bővült.
Az ügyvezető kitért arra, hogy az online kereskedelem forgalma ugyanakkor megduplázódott a Media Marktnál 2015-ben, miközben Magyarországon az online kereskedelem 20 százalékkal bővült az előző évhez képest. Arról nem közölt adatot, hogy az online szegmens mekkora részarányt képvisel cége forgalmában.
Német Csongor a magyarországi Media Markt sikerét a többcsatornás értékesítésben látta.
Az MTI kérdésére válaszolva közölte: az idén a múlt évinél kisebb, de még így is kétszámjegyű forgalomnövekedésre számít.
A sajtótájékoztatót a Media Markt budapesti áruházában frissen megnyitott Nescafé Dolce Gusto kávézóban tartották. Jean Grunenwald, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két cég közötti együttműködés keretében a régióban elsőként a Westend üzletközpontban létesítettek kávézót.
Ismertetése szerint 2009-es indulása óta a Nestlé Dolce Gusto üzletága Magyarországon kétszámjegyű növekedést produkált évről évre. Jelenleg ez a márka a kapszulás kávé üzletágban piacvezető, 65 százalékos piaci részesedéssel.
Magyarországon ugyanakkor a kapszulás kávégépek elterjedtsége még mindig kisebb, mint a legtöbb európai országban – tette hozzá az ügyvezető igazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Az Anna-bálon ünnepel az idén harminc éves Édes Anna
Együtt ünnepli az Anna-bálok két évszázados múltját és az Édes…
Tovább olvasom >Jelentős gyógyszeripari beruházás Magyarországon – az Egis állami támogatással fejleszt Körmenden
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. újabb, több mint 14 milliárd forint…
Tovább olvasom >