Együttműködik a Media Markt és a Nestlé
A Media Markt áruházak magyarországi forgalma mintegy 20 százalékkal nőtt tavaly, elérte a nettó 72 milliárd forintot – mondta Német Csongor, a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Kiemelte: ez a növekedés, amelyben 22 áruházuk, valamint a holding online értékesítése is benne van, kétszer akkora, mint amennyivel a kiskereskedelmi szektoron belül a belföldi műszaki cikkek forgalma bővült.
Az ügyvezető kitért arra, hogy az online kereskedelem forgalma ugyanakkor megduplázódott a Media Marktnál 2015-ben, miközben Magyarországon az online kereskedelem 20 százalékkal bővült az előző évhez képest. Arról nem közölt adatot, hogy az online szegmens mekkora részarányt képvisel cége forgalmában.
Német Csongor a magyarországi Media Markt sikerét a többcsatornás értékesítésben látta.
Az MTI kérdésére válaszolva közölte: az idén a múlt évinél kisebb, de még így is kétszámjegyű forgalomnövekedésre számít.
A sajtótájékoztatót a Media Markt budapesti áruházában frissen megnyitott Nescafé Dolce Gusto kávézóban tartották. Jean Grunenwald, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két cég közötti együttműködés keretében a régióban elsőként a Westend üzletközpontban létesítettek kávézót.
Ismertetése szerint 2009-es indulása óta a Nestlé Dolce Gusto üzletága Magyarországon kétszámjegyű növekedést produkált évről évre. Jelenleg ez a márka a kapszulás kávé üzletágban piacvezető, 65 százalékos piaci részesedéssel.
Magyarországon ugyanakkor a kapszulás kávégépek elterjedtsége még mindig kisebb, mint a legtöbb európai országban – tette hozzá az ügyvezető igazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Alza magyarországi piacvezető ambíciói és a hagyományos boltok felé történő visszarendeződés
Forrás Ákos, az Alza magyarországi country managere a Pénzcentrumnak adott…
Tovább olvasom >Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >Üveges MAGGI-szószokat hívott vissza a forgalomból a Nestlé
Nem jelölt glutén jelenléte miatt a forgalmazó Nestlé Hungária Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >