Együttműködik Heidi Klum és a Lidl
Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának a témája „Heidi & The City“. A kollekció 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten kerül bemutatásra, így Heidi Klum és a Lidl együttműködése egy nemzetközi divatesemény keretein belül debütálhat. Az „Esmara by Heidi Klum“ kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten egységesen, 2017. szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba.
„A Lidl-t korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klum-mal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában“ – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >