Együttműködik a Superbrands Magyarország és a BKIK
Megállapodott Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója és Szatmáry Kristóf, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnöke, hogy a Kamara szakmai támogatást nyújt a Business Superbrands jelölőlista összeállításában.
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
− Az elmúlt év nagyon sok változást hozott a gazdasági élet szereplőinek életében. A piac állandó mozgásának a nyomonkövetése nehézkes feladattá vált, így egy olyan szervezet szakmai segítségére volt szükségünk, amely a gazdasági szereplőkkel napi kapcsolatban van. A BKIK-val való együttműködésnek köszönhetően 2010-ben egy, az aktuális piaci helyzetet még inkább tükröző listával indíthatjuk útjára a jövő évi Business Superbrandek kiválasztását − hangsúlyozta a Superbrands Magyarország igazgatója.
A bizottság elé kerülő lista ötszázezer működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a csaknem 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazta a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint a kisebb vállalkozásokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >