Együttműködik a Superbrands Magyarország és a BKIK
Megállapodott Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója és Szatmáry Kristóf, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnöke, hogy a Kamara szakmai támogatást nyújt a Business Superbrands jelölőlista összeállításában.
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
− Az elmúlt év nagyon sok változást hozott a gazdasági élet szereplőinek életében. A piac állandó mozgásának a nyomonkövetése nehézkes feladattá vált, így egy olyan szervezet szakmai segítségére volt szükségünk, amely a gazdasági szereplőkkel napi kapcsolatban van. A BKIK-val való együttműködésnek köszönhetően 2010-ben egy, az aktuális piaci helyzetet még inkább tükröző listával indíthatjuk útjára a jövő évi Business Superbrandek kiválasztását − hangsúlyozta a Superbrands Magyarország igazgatója.
A bizottság elé kerülő lista ötszázezer működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a csaknem 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazta a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint a kisebb vállalkozásokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >