Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az Ellen MacArthur Alapítvány hálózatához a Heineken. Az együttműködés a tapasztalatok megosztására, irányelvek kidolgozására és az iparági szereplőknek az újrahasználati modellek bevezetésére való ösztönzésére irányul.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A sörgyártó „Brew a Better World” stratégiájának részeként kiemelten kezeli a csomagolások körforgásos használatát, ezáltal csökkentve a hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
A partnerség összecseng az alapítvány Global Commitment 2024-es globális jelentésével, amely szerint a márkák és a kereskedők 64%-a már indított újrahasználati programokat kísérleti jelleggel.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >