Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az Ellen MacArthur Alapítvány hálózatához a Heineken. Az együttműködés a tapasztalatok megosztására, irányelvek kidolgozására és az iparági szereplőknek az újrahasználati modellek bevezetésére való ösztönzésére irányul.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A sörgyártó „Brew a Better World” stratégiájának részeként kiemelten kezeli a csomagolások körforgásos használatát, ezáltal csökkentve a hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
A partnerség összecseng az alapítvány Global Commitment 2024-es globális jelentésével, amely szerint a márkák és a kereskedők 64%-a már indított újrahasználati programokat kísérleti jelleggel.
Kapcsolódó cikkeink
Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >A görög szupermarketekben a legolcsóbb az élelmiszer Európában
A görög IELKA kutatóintézet friss jelentése alapján nyolc európai ország…
Tovább olvasom >Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >