Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az Ellen MacArthur Alapítvány hálózatához a Heineken. Az együttműködés a tapasztalatok megosztására, irányelvek kidolgozására és az iparági szereplőknek az újrahasználati modellek bevezetésére való ösztönzésére irányul.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A sörgyártó „Brew a Better World” stratégiájának részeként kiemelten kezeli a csomagolások körforgásos használatát, ezáltal csökkentve a hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
A partnerség összecseng az alapítvány Global Commitment 2024-es globális jelentésével, amely szerint a márkák és a kereskedők 64%-a már indított újrahasználati programokat kísérleti jelleggel.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >