Együttműködésre lépett a Bonbonetti és a Hell Energy
A magán-nagykereskedések és a vevők magasabb szintű kiszolgálása érdekében stratégiai együttműködésre lépett a Bonbonetti Csoport és a Hell Energy.
A közel 50 országba exportáló Bonbonetti és a független kereskedelemben is igen erős piacvezető magyar energiaital-gyártó a logisztika és a relevanciaépítés terén kívánja eredményességét növelni a kooperáció révén. Az együttműködés nem terjed ki a szervezett kereskedelemre, tehát a áruházláncoknak továbbra is saját kapacitásait kihasználva szállít majd a Bonbonetti.
A megállapodást aláíró cégek közös célnak tekintik, hogy a hazai gyártás megmaradjon és tovább erősödjön, ezáltal a munkahelyek megtartása továbbra is prioritás lehessen mindkét gyártó számára. Ezzel párhuzamosan mindkét vállalat legfőbb célja, hogy a jövőben is tovább növelhesse piaci súlyát és pozícióit. A két fél bízik abban, hogy a fenti stratégiai együttműködéssel sikeresen fel tudják venni a harcot a jelenlegi kedvezőtlen gazdasági tendenciákkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >