Együttműködési megállapodást kötött az agrárkamarával a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Együttműködési megállapodást kötött a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség (MNGSZ) – közölte a NAK az MTI-vel.
A kölcsönös segítség a mezőgazdaság és a gasztronómia fejlődéséhez egyaránt hozzájárul – indokolták a megállapodást. A két szervezet már korábban is egyetértett abban, hogy hatékonyabb együttműködésre van szükség a kereslet-kínálat oldal, valamint a jogalkotók között. A kapcsolatok erősítése megoldhatja a szakképzés, az alapanyag-szükséglet, és a jogszabályi ismeretszerzés problémáit – tették hozzá. A közlemény különösen a jó minőségű alapanyagok jelentőségét hangsúlyozta, hiszen ezek nélkül – mint írták – sem színvonalas gasztronómia, sem sikeres élelmiszeripar nem képzelhető el. A Magyarországon termelt élelmiszerek megbízhatók, beltartalmi jellemzőik kiválóak, a vásárlóknak ezért nem kell messzire menniük alapanyagokért – tették hozzá. A NAK és az MNGSZ megállapodása szorosabbra fűzte a magyar konyha, a magyar vendéglátás és a magyar agrárium kapcsolatát, és az érintettek várakozása szerint a magyar gazdaság lesz a legfőbb nyertese – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Virslivásárláskor a magyar termékek előnyben részesítését javasolja a NAK
A szilveszteri virsli választásakor is a magyar termékek előnyben részesítését…
Tovább olvasom >Új helyszínen várja az érdeklődőket a Nébih Farm
Decembertől megnyitotta kapuját a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) megújult Nébih Farm,…
Tovább olvasom >Tájékoztatót adott ki az ENAR adatok támogatáspolitikai felhasználásról az Agrárminisztérium
Az uniós forrásból finanszírozott állatalapú támogatások esetében elvárás az állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >