Együttműködés az etikusabb étrendkiegészítő-reklámokért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyarországi Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesülete (MÉKISZ) az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), amelyben magasabb szintre emelte az elmúlt években operatív szinten zajló kooperációját. A megállapodás legfontosabb elemeként a saját etikai kódexszel rendelkező szakmai szervezet jövőben az étrendkiegészítő-reklámok tartalmával kapcsolatos etikai eljárásokat az ÖRT-re mint független szervezetre bízza.
A MÉKISZ számára kiemelten fontos, hogy az étrend-kiegészítő kategória szereplői megfelelő támogatást kapjanak a jogszerű és etikus reklámozási gyakorlatról akár már a reklámkészítés folyamata során. Az étrend-kiegészítő kategória különös érzékenysége miatt mind a fogyasztók részéről érkező panaszok, mind pedig a versenytársak közötti panaszügyek gyors, szakszerű rendezése is nagy hangsúlyt igényel. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első Green Pledge védjegyeket
A Green Pledge program keretében átadták az sikeres pályázóknak a…
Tovább olvasom >Milyen hatása lesz a mesterséges intelligenciának a reklámozási gyakorlatra?
A mesterséges intelligencia és a reklámozás közös kapcsolódási pontjainak bemutatására…
Tovább olvasom >Férfiaknak szóló étrend-kiegészítőket vont ki a forgalomból a Nébih
Újabb két, férfiak számára készült étrend-kiegészítő nem felelt meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: ezer vásárló 15 és 50 ezer forint közötti visszatérítést kaphat a Media Marktól
Valótlan árkedvezményekkel reklámozott négyféle televíziókészüléket a Media Markt Magyarország Kft.…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >Csúcson a magyarországi beruházásösztönzés – hatalmas a külföldi befektetők érdeklődése a magyar gazdaság iránt
A fővárosit is meghaladó volumenű vidéki fejlesztésekkel, ipari ingatlanokkal és…
Tovább olvasom >