Együttműködés az etikusabb étrendkiegészítő-reklámokért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyarországi Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesülete (MÉKISZ) az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), amelyben magasabb szintre emelte az elmúlt években operatív szinten zajló kooperációját. A megállapodás legfontosabb elemeként a saját etikai kódexszel rendelkező szakmai szervezet jövőben az étrendkiegészítő-reklámok tartalmával kapcsolatos etikai eljárásokat az ÖRT-re mint független szervezetre bízza.
A MÉKISZ számára kiemelten fontos, hogy az étrend-kiegészítő kategória szereplői megfelelő támogatást kapjanak a jogszerű és etikus reklámozási gyakorlatról akár már a reklámkészítés folyamata során. Az étrend-kiegészítő kategória különös érzékenysége miatt mind a fogyasztók részéről érkező panaszok, mind pedig a versenytársak közötti panaszügyek gyors, szakszerű rendezése is nagy hangsúlyt igényel. //
Kapcsolódó cikkeink
Közös workshopot szervezett az ÖRT és az IM
Rekordlétszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) az…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Hamarosan csak patikákban kaphatunk bizonyos étrendkiegészítőket
Az étrend-kiegészítők magyarországi kereskedelmi szabályozásának szigorításáról szóló tervezet folyamatosan vitatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >