Együttműködés az etikusabb étrendkiegészítő-reklámokért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyarországi Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesülete (MÉKISZ) az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), amelyben magasabb szintre emelte az elmúlt években operatív szinten zajló kooperációját. A megállapodás legfontosabb elemeként a saját etikai kódexszel rendelkező szakmai szervezet jövőben az étrendkiegészítő-reklámok tartalmával kapcsolatos etikai eljárásokat az ÖRT-re mint független szervezetre bízza.
A MÉKISZ számára kiemelten fontos, hogy az étrend-kiegészítő kategória szereplői megfelelő támogatást kapjanak a jogszerű és etikus reklámozási gyakorlatról akár már a reklámkészítés folyamata során. Az étrend-kiegészítő kategória különös érzékenysége miatt mind a fogyasztók részéről érkező panaszok, mind pedig a versenytársak közötti panaszügyek gyors, szakszerű rendezése is nagy hangsúlyt igényel. //
Kapcsolódó cikkeink
ÖRT-NKFH workshop: fókuszban az etikus reklámozás és a hatósági együttműködés
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Nemzeti Kereskedelmi és…
Tovább olvasom >ÖRT és NMHH közös workshop: Az emberi testkép ábrázolásának hatása a fogyasztókra
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Nemzeti Média- és…
Tovább olvasom >Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) üdvözli a Nissan döntését
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) üdvözli a Nissan márka magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >