Együtt szállít házhoz élelmiszert és alkoholt a Grubhub és a Gopuff
Összeállt a Grubhub és a Gopuff élelmiszer, alkohol, és alapvető cikkek gyors házhozszállítása céljából.
Az új együttműködés keretében a chicagói házhozszállítási platform a Gopuff raktáraiból kínálja kényelmi termékek széles választékát vásárlóinak, miközben partnere számára új elérési lehetőséget is biztosít egy szélesebb vásárlói bázis felé.
A közös munka a tesztidőszakban az USA nagyvárosaira (New York, Los Angeles, Chicago, Boston, Philadelphia és Austin) korlátozódik. Az elkövetkező hetekben azonban az ország több száz Gopuff helyszínével egészül ki a lista a Grubhub piactéren. A Grubhub applikációban leadott Gopuff rendeléseket a Gopuff logisztikai részlege teljesíti.
Az új partnerség következtében több ezer új termékkel bővül a Grubhubon több mint 500 Gopuff helyszínről házhoz rendelhető termékek köre. A cégek külön felhívják a figyelmet arra, hogy egyes városokban alkohol is kapható lesz.
A Gopuff tervei szerint a Grubhubon virtuális bemutatótermet nyit majd pizza márkájának, a The Mean Tomato-nak, a Gopuff Liquor-nak, és virtuális menüt létesít olyan márkáknak, mint például az Unilever.
Az induláskor a Gopuff helyszínek a Grubhub+-ba is bekerülnek, amely nem más, mint a cég a teljesíthető rendelésekre ingyenes szállítást kínáló tagsági programja.
A Grubhub és a Gopuff együttműködés javítja a két cég versenyesélyeit más házhozszállítási platformokkal – például a DashMarton keresztül kényelmi termékeket kínáló DoorDash-sel – szemben.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >