Együtt szállít házhoz élelmiszert és alkoholt a Grubhub és a Gopuff
Összeállt a Grubhub és a Gopuff élelmiszer, alkohol, és alapvető cikkek gyors házhozszállítása céljából.
Az új együttműködés keretében a chicagói házhozszállítási platform a Gopuff raktáraiból kínálja kényelmi termékek széles választékát vásárlóinak, miközben partnere számára új elérési lehetőséget is biztosít egy szélesebb vásárlói bázis felé.
A közös munka a tesztidőszakban az USA nagyvárosaira (New York, Los Angeles, Chicago, Boston, Philadelphia és Austin) korlátozódik. Az elkövetkező hetekben azonban az ország több száz Gopuff helyszínével egészül ki a lista a Grubhub piactéren. A Grubhub applikációban leadott Gopuff rendeléseket a Gopuff logisztikai részlege teljesíti.
Az új partnerség következtében több ezer új termékkel bővül a Grubhubon több mint 500 Gopuff helyszínről házhoz rendelhető termékek köre. A cégek külön felhívják a figyelmet arra, hogy egyes városokban alkohol is kapható lesz.
A Gopuff tervei szerint a Grubhubon virtuális bemutatótermet nyit majd pizza márkájának, a The Mean Tomato-nak, a Gopuff Liquor-nak, és virtuális menüt létesít olyan márkáknak, mint például az Unilever.
Az induláskor a Gopuff helyszínek a Grubhub+-ba is bekerülnek, amely nem más, mint a cég a teljesíthető rendelésekre ingyenes szállítást kínáló tagsági programja.
A Grubhub és a Gopuff együttműködés javítja a két cég versenyesélyeit más házhozszállítási platformokkal – például a DashMarton keresztül kényelmi termékeket kínáló DoorDash-sel – szemben.
Kapcsolódó cikkeink
A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >