Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.
Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek.
A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.
Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – reagálva a változó gazdasági környezetre – GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >