Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.
Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek.
A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.
Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – reagálva a változó gazdasági környezetre – GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >