Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.
Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek.
A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.
Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – reagálva a változó gazdasági környezetre – GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >