Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 01. 15. 11:15

Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.

GKI_Digital_logoAz MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek.

A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.

Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.

A GKI Gazdaságkutató Zrt. – reagálva a változó gazdasági környezetre – GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink