Egyszerűsödik az MVH ügyintézése
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) gazdabarát koncepciójába illeszkedően a korábbiaknál gyorsabb, átláthatóbb és főként modernebb felületet biztosít az elektronikus kommunikációhoz. A szolgáltatás egy egyszerű regisztrációt követően vehető igénybe, így a korábbiakkal ellentétben nem szükséges minden kérdésfeltevéshez újra és újra megadni az azonosítóadatokat.
A szolgáltatás számos új funkcióval bővült (korábbi kérdések visszakereshetősége, új kérdés beküldése egy adott válaszra stb.), amelyekről a felhasználói tájékoztatóból szerezhetnek tudomást a gazdák.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a…
Tovább olvasom >Európai Bizottság: a Makói petrezselyemgyökér is oltalom alatt álló földrajzi jelzést kap
Az Európai Unió jóváhagyta, hogy a Makói petrezselyemgyökeret is oltalom…
Tovább olvasom >A fagy és jég sújtott gazdák bőkezű kártalanításra számíthatnak
A novemberi határidőig 5005 kárenyhítésre vonatkozó valós kérelmet nyújtottak be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >