Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget a reklámkampányok indításában és azok hatásának méréséban a streaming és digitális videó felületeken egy egységes platformon keresztül.
Az Albertsons Media Collective a múlt héten jelentette be a Collective TV elindítását, amely a hirdetők számára lehetővé teszi, hogy egy egységes platformon keresztül indítsanak célzott és mérhető reklámkampányokat a streaming, a digitális videó felületeken és a lineáris televízióban is.
Az Albertsons kiskereskedelmi médiarészlege számos technológiai partnerrel – köztük a Google Display & Video 360, a The Trade Desk és a LiveRamp – dolgozik együtt a Collective TV működtetésén és monetizációján.
Az Albertsons legújabb lépése azt széttagolt folyamatot kívánja kezelni, amellyel a márkák és hirdetők a különálló TV-kampányok menedzsmentje során szembesülnek úgy, hogy a tervezéshez, a megvalósításhoz és a méréshez egyetlen eszközt kínál.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >