Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget a reklámkampányok indításában és azok hatásának méréséban a streaming és digitális videó felületeken egy egységes platformon keresztül.
Az Albertsons Media Collective a múlt héten jelentette be a Collective TV elindítását, amely a hirdetők számára lehetővé teszi, hogy egy egységes platformon keresztül indítsanak célzott és mérhető reklámkampányokat a streaming, a digitális videó felületeken és a lineáris televízióban is.
Az Albertsons kiskereskedelmi médiarészlege számos technológiai partnerrel – köztük a Google Display & Video 360, a The Trade Desk és a LiveRamp – dolgozik együtt a Collective TV működtetésén és monetizációján.
Az Albertsons legújabb lépése azt széttagolt folyamatot kívánja kezelni, amellyel a márkák és hirdetők a különálló TV-kampányok menedzsmentje során szembesülnek úgy, hogy a tervezéshez, a megvalósításhoz és a méréshez egyetlen eszközt kínál.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >