Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget a reklámkampányok indításában és azok hatásának méréséban a streaming és digitális videó felületeken egy egységes platformon keresztül.
Az Albertsons Media Collective a múlt héten jelentette be a Collective TV elindítását, amely a hirdetők számára lehetővé teszi, hogy egy egységes platformon keresztül indítsanak célzott és mérhető reklámkampányokat a streaming, a digitális videó felületeken és a lineáris televízióban is.
Az Albertsons kiskereskedelmi médiarészlege számos technológiai partnerrel – köztük a Google Display & Video 360, a The Trade Desk és a LiveRamp – dolgozik együtt a Collective TV működtetésén és monetizációján.
Az Albertsons legújabb lépése azt széttagolt folyamatot kívánja kezelni, amellyel a márkák és hirdetők a különálló TV-kampányok menedzsmentje során szembesülnek úgy, hogy a tervezéshez, a megvalósításhoz és a méréshez egyetlen eszközt kínál.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >