Egyszerúen mediterrán – hazai termékekre koncentrál az olasz katolikus élelmiszerpiac
Olcsóbb és kizárólag hazai terméket kínál a Simply Med, az első olasz katolikus élelmiszerportál, mely etikus kereskedelemmel igyekszik segíteni a válság sújtotta családokon és plébániákon, valamint az olasz termelőkön is.
Egyszerűen mediterrán – ezt a nevet kapta a katolikus fiatalok és vállalkozók alapította online élelmiszerbolt, melyben a kenyértől a paradicsomkonzervig minden árú hagyományos olasz termék.
Az UNESCO által világörökségnek nyilvánított mediterrán diéta élelmiszereit árulják úgy, hogy ne csak minőségben, árukban is versenyképesek legyenek.
„A gazdasági válságban egyre több olasz család kényszerül arra, hogy az élelmiszerrel takarékoskodjon az egészséges táplálkozás kárára, ezen kívánunk segíteni” – nyilatkozta az ilvaticanese.it katolikus hírportálnak Silvia Lanzafame, utolsó éves közgazdász hallgató, a Simply Med kereskedelmi ügyvezetője.
A dispensasimplymed.it oldalon kínált élelmiszerek és élelmiszercsomagok közösségi, családi, diák és szingli adagban is megrendelhetők. Külön gondoltak a szintén anyagi nehézségekkel küzdő plébániákra, melyeknek a portálon található kedvezményekkel nem kell lemondani a szegénykonyhákról.
Az Olaszországban legelső etikus internetes élelmiszerpiachoz többek között a Coldiretti termelői szövetség és az olasz olajtermelők csatlakoztak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >