Egyszerúen mediterrán – hazai termékekre koncentrál az olasz katolikus élelmiszerpiac
Olcsóbb és kizárólag hazai terméket kínál a Simply Med, az első olasz katolikus élelmiszerportál, mely etikus kereskedelemmel igyekszik segíteni a válság sújtotta családokon és plébániákon, valamint az olasz termelőkön is.
Egyszerűen mediterrán – ezt a nevet kapta a katolikus fiatalok és vállalkozók alapította online élelmiszerbolt, melyben a kenyértől a paradicsomkonzervig minden árú hagyományos olasz termék.
Az UNESCO által világörökségnek nyilvánított mediterrán diéta élelmiszereit árulják úgy, hogy ne csak minőségben, árukban is versenyképesek legyenek.
„A gazdasági válságban egyre több olasz család kényszerül arra, hogy az élelmiszerrel takarékoskodjon az egészséges táplálkozás kárára, ezen kívánunk segíteni” – nyilatkozta az ilvaticanese.it katolikus hírportálnak Silvia Lanzafame, utolsó éves közgazdász hallgató, a Simply Med kereskedelmi ügyvezetője.
A dispensasimplymed.it oldalon kínált élelmiszerek és élelmiszercsomagok közösségi, családi, diák és szingli adagban is megrendelhetők. Külön gondoltak a szintén anyagi nehézségekkel küzdő plébániákra, melyeknek a portálon található kedvezményekkel nem kell lemondani a szegénykonyhákról.
Az Olaszországban legelső etikus internetes élelmiszerpiachoz többek között a Coldiretti termelői szövetség és az olasz olajtermelők csatlakoztak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >