Egységes városmarketinget vezetett be Eger
Egységes városmarketinget és logót vezetett be az egri önkormányzat annak érdekében, hogy jól csengő márkanévvé fejlesszék Eger nevét – tájékoztatta a település alpolgármestere kedden az MTI-t.
Az a cél, hogy a vevő már a termék nevét hallva vagy logóját látva tudja, hogy „minőséget kap a pénzéért”, és ne csak a barokk műemlékek, a vár és a bor jusson az emberek eszébe a település nevének hallatán, hanem kapjanak kedvet egy egri látogatásra is – mondta Rázsi Botond (Fidesz-KDNP).
A város lakói számára pedig azt az üzenetet juttathatja el az egységes városmarketing, hogy a fejlesztések nem csupán ad-hoc, hanem tervezetten történnek, illetve arra készteti a polgárokat, hogy maguk is tegyenek a városért – tette hozzá.
Eger ehhez kiváló alapanyagot nyújt, hiszen a város számtalan értékkel bír. Ezek között szerepel Eger geográfiai és közigazgatási helyzete, a történelmi és épített örökség, az egri szőlő és bor, a termálvíz, az oktatási rendszer, az élénk kulturális- és sportélet – mondta.
Rázsi Botond szerint a városvezetésnek és a városmarketinggel foglalkozóknak többek között az a feladata, hogy az önkormányzat és a város cégei, intézményei egységes elvek mentén, tudatosan, összefogottan, egymást erősítve tevékenykedjenek a városért. Fontos, hogy mindez külső jegyekben is megmutatkozzon, ezért készült el a város egységes arculata – mutatott rá.
Hozzáfűzte: mindennek keretében a tipizált „Eger” felirat, a „Te történeted” szlogen, a bástya motívum, illetve a város kék és arany színe jelenik meg a plakátokon, hirdetéseken, megállító táblákon, a hivatalos levelek fejlécén.
A márkaépítés fontos eszköze az az új belvárosi ajándékbolt is, ahol az új arculati elemekkel ellátott, minőségi, javarészt helyi termelőktől származó termékeket árusítanak, nem csak turistáknak – sorolta az önkormányzati vezető.
Mindettől a turizmus, illetve a gazdaság erősödését is várják. Azt üzenik a befektetőknek, hogy a településen tervszerű várospolitikát folytatnak – mondta Rázsi Botond. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >