Egységes márkastruktúrát épít a Magyar Telekom
Az ügyfelek korszerűbb kiszolgálása érdekében újabb átalakításokat jelentett be az Mtelekom. Christopher Mattheisen, a cég vezérigazgatója elmondta: alaptevékenységüket az új online képességek és a digitális otthon irányában bővítik, és erősítik jelenlétüket a nem hagyományos üzleti területeken is.
Mivel mostanra a technológiák nem különülnek el élesen, és egyszerűbb, átláthatóbb működést tartanak kívánatosnak, így ezt a márkastratégiában is megjelenítenék. 2013 folyamán egységesítik a márkastruktúrát: a jövőben minden lakossági és kkv-knak kínált szolgáltatás a Telekom márkanév alatt fut, amelyet eddig a nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásokhoz kapcsoltak.
Ez tehát azt jelenti, hogy eltűnik majd a T-Mobile és a T-Home márkanév. Másképp lesz ez a T-Systems esetében, amely továbbra is az eddig használt márkanév alatt nyújt a nagyvállalati ügyfelek számára távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.
A márkafrissítést új arculat bevezetése kíséri, amelytől azt várják, hogy frissebbnek, dinamikusabbnak, könnyebben azonosíthatónak mutassa a Telekomot. „A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során” – közölték.
„Törekvésünk, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva képesek legyünk kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket, valódi ügyfélélményt kínálva mind lakossági, mind kis- és középvállalati, mind pedig nagyvállalati előfizetőink számára. Ennek jegyében terveink szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára tesszük elérhetővé a mobilinternetezés új dimenzióját megnyitó 4G/LTE alapú szolgáltatást. Mindez a vállalati ügyfelek számára is egy magasabb szintű kiszolgálást jelent, hiszen hatékonyabb, mobilabb működésükhöz így a legmodernebb hálózatot biztosítjuk” – mondta el Christopher Mattheisen.
A Telekom 2011 őszén kezdte el tesztelni ügyfeleivel a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában indította el 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatását. A közlés szerint a múlt év végére Budapesten – a lakosságra vetítve – 99 százalékos kültéri és 83 százalékos beltéri lefedettséggel bírt a szolgáltatás.
A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27 százaléka számára érhető el kültéren. A tervek szerint 2013 végéig további vidéki településekeken biztosítják a lefedettséget, és ezzel a hazai lakosság közel 40 százaléka számára teszik elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást.
A Népszabadság kérdésére a Magyar Telekom vezére elmondta: a 4G/LTE alapú szolgáltatást jelenleg ténylegesen használók száma egyelőre csak ezrekben mérhető, ami elsősorban annak tudható be, hogy a legtöbb gyártó eszközeiben nem volt alapértelmezett az LTE-képesség, ez azonban nagyon hamar változni fog. Hozzátette: az ügyfeleknél lévő iPhone-ok már önmagukban több tízezres potenciált jelentenek, hamarosan pedig a Samsung is átáll eszközeinél a 4G-alapértelmezettségre.
Mivel a cég egyre inkább a 4G/LTE-re kíván fókuszálni, így folyamatosan bővítik, hogy mely díjcsomagok esetében lehet használni. 2013. április 1-jétől további két, a Mozaik S és M díjcsomaggal is használhatják az ügyfelek. Emellett a hónap elejétől két új, korlátlan telefonálást és SMS-ezést biztosító tarifacsomagba, a Next L és XL-be is beépítik a 4G-használat lehetőségét. Szintén kinyitják a 4G-s csomagokat a kkv-k számára.
A fentiek mellett a Moziarénát érintő bejelentést is tett a Magyar Telekom: már nem kizárólag a T-Home interaktív tévéelőfizetői vehetik igénybe a szolgáltatást, hanem bármely Telekom-ügyfél, sőt, a többi szolgáltató előfizetői is. A szolgáltatást érintő egyik megkötés egyelőre az, hogy iOS-es mobileszközön egyelőre nem lehet használni a digitális filmtékát, a másik pedig az, hogy még néhány hétig nem lehet Visa kártyával fizetni. Mindkettő mögött a tárgyalások lassabb alakulása áll. (mediapiac.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >