Egységes márkastruktúrát épít a Magyar Telekom
Az ügyfelek korszerűbb kiszolgálása érdekében újabb átalakításokat jelentett be az Mtelekom. Christopher Mattheisen, a cég vezérigazgatója elmondta: alaptevékenységüket az új online képességek és a digitális otthon irányában bővítik, és erősítik jelenlétüket a nem hagyományos üzleti területeken is.
Mivel mostanra a technológiák nem különülnek el élesen, és egyszerűbb, átláthatóbb működést tartanak kívánatosnak, így ezt a márkastratégiában is megjelenítenék. 2013 folyamán egységesítik a márkastruktúrát: a jövőben minden lakossági és kkv-knak kínált szolgáltatás a Telekom márkanév alatt fut, amelyet eddig a nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásokhoz kapcsoltak.
Ez tehát azt jelenti, hogy eltűnik majd a T-Mobile és a T-Home márkanév. Másképp lesz ez a T-Systems esetében, amely továbbra is az eddig használt márkanév alatt nyújt a nagyvállalati ügyfelek számára távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.
A márkafrissítést új arculat bevezetése kíséri, amelytől azt várják, hogy frissebbnek, dinamikusabbnak, könnyebben azonosíthatónak mutassa a Telekomot. „A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során” – közölték.
„Törekvésünk, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva képesek legyünk kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket, valódi ügyfélélményt kínálva mind lakossági, mind kis- és középvállalati, mind pedig nagyvállalati előfizetőink számára. Ennek jegyében terveink szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára tesszük elérhetővé a mobilinternetezés új dimenzióját megnyitó 4G/LTE alapú szolgáltatást. Mindez a vállalati ügyfelek számára is egy magasabb szintű kiszolgálást jelent, hiszen hatékonyabb, mobilabb működésükhöz így a legmodernebb hálózatot biztosítjuk” – mondta el Christopher Mattheisen.
A Telekom 2011 őszén kezdte el tesztelni ügyfeleivel a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában indította el 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatását. A közlés szerint a múlt év végére Budapesten – a lakosságra vetítve – 99 százalékos kültéri és 83 százalékos beltéri lefedettséggel bírt a szolgáltatás.
A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27 százaléka számára érhető el kültéren. A tervek szerint 2013 végéig további vidéki településekeken biztosítják a lefedettséget, és ezzel a hazai lakosság közel 40 százaléka számára teszik elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást.
A Népszabadság kérdésére a Magyar Telekom vezére elmondta: a 4G/LTE alapú szolgáltatást jelenleg ténylegesen használók száma egyelőre csak ezrekben mérhető, ami elsősorban annak tudható be, hogy a legtöbb gyártó eszközeiben nem volt alapértelmezett az LTE-képesség, ez azonban nagyon hamar változni fog. Hozzátette: az ügyfeleknél lévő iPhone-ok már önmagukban több tízezres potenciált jelentenek, hamarosan pedig a Samsung is átáll eszközeinél a 4G-alapértelmezettségre.
Mivel a cég egyre inkább a 4G/LTE-re kíván fókuszálni, így folyamatosan bővítik, hogy mely díjcsomagok esetében lehet használni. 2013. április 1-jétől további két, a Mozaik S és M díjcsomaggal is használhatják az ügyfelek. Emellett a hónap elejétől két új, korlátlan telefonálást és SMS-ezést biztosító tarifacsomagba, a Next L és XL-be is beépítik a 4G-használat lehetőségét. Szintén kinyitják a 4G-s csomagokat a kkv-k számára.
A fentiek mellett a Moziarénát érintő bejelentést is tett a Magyar Telekom: már nem kizárólag a T-Home interaktív tévéelőfizetői vehetik igénybe a szolgáltatást, hanem bármely Telekom-ügyfél, sőt, a többi szolgáltató előfizetői is. A szolgáltatást érintő egyik megkötés egyelőre az, hogy iOS-es mobileszközön egyelőre nem lehet használni a digitális filmtékát, a másik pedig az, hogy még néhány hétig nem lehet Visa kártyával fizetni. Mindkettő mögött a tárgyalások lassabb alakulása áll. (mediapiac.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >