Egységben az Interfruct
Az Interfruct egységei azonos kínálattal, árakkal és akciókkal dolgoznak, ráadásul önálló logisztikai bázisként is működnek. A lánc idén folytatja RIA kereskedelmi hálózatának fejlesztését, logisztikai gépjárműparkjának bővítését. A hatékonyságot az első negyedév végére elkészülő új vállalatirányítási rendszer is segíteni fogja.
Bránát István, az Interfruct ügyvezető igazgatója elmondta: a kereskedelem erőteljes koncentrálódása nehéz helyzetbe hozza a kisebb boltokat. A jelenlegi tendencia szerint a független egységek száma folyamatosan csökken. A különleges adottságokkal rendelkező, frekventált helyen működő boltok továbbra is versenyképesek tudnak majd maradni, azonban a többség számára a hálózati csatlakozás hozhat jobb eredményt. Ennek a helyzetnek a megoldására hívta létre az Interfruct a RIA-programot, amely a cég stabil ellátórendszerével – függetlenségük megőrzése mellett – biztos hátteret nyújt a kiskereskedőknek.
A társaság tavaly adta át 23. áruházát Győrött, 2008 első negyedévében pedig Budapesten, a Váci úton nyitják meg legújabb egységüket. Az Interfruct Kft. expanziós politikájának már a kezdettől fogva két fő alapelve van. Az első, hogy áruházaikat olyan, autóval könnyen megközelíthető helyekre építik, amely lehetővé teszi vevőik számára a gyors bevásárlást. Másik nagyon fontos alapelvük, hogy áruházaik önálló logisztikai bázisként is működjenek.
– Mind Cash & Carry, mind kiszállítás tekintetében elmondható, hogy üzleteink alapvetően közvetlen vonzáskörzetüket látják el. E körzet tekintetében némi különbség van a keleti, illetve a nyugati országrész között. A keleti régióban nagyobb terület tartozik az egyes áruházakhoz, természetesen nagyobb üzletkötői állománnyal. Napjainkra elértük, hogy nagyjából 50-60 kilométerenként találunk egy Interfruct áruházat – ismertette Bránát István.
Újításokat is bevezetett az Interfruct. Ilyen a 2007. december 1-jén elindult Buliszerviz szolgáltatás, mely elsősorban esküvők, házibulik, nagyobb rendezvények szervezésében kíván partner lenni. A szolgáltatás termék-visszavásárlási garanciával is segíti a rendelést. Sikerült azt is elérniük, hogy 2007 elejétől a Don Pepe étteremlánc kizárólagos beszállítóivá váltak a felhasznált alapanyagok többségének tekintetében. A stratégia eredményeként dinamikusan növekedett a HoReCa-szektorban működő állandó partnereik száma, például a Hunguest Hotels és Accor Pannónia, vagy a Mol-töltőállomások shopjai. Természetesen az eddigi gyakorlathoz hasonlóan tovább kívánják bővíteni gasztronómiai vásárlóik körét is.
A fejlesztések az idén sem állnak le. A hatékonyabb működés érdekében 2008 első negyedévének végéig lezárul az új vállalatirányítási rendszer bevezetése. Az informatikai fejlesztés értéke eléri majd a háromszázmillió forintot. Fokozatosan megújul az Interfruct autóparkja is. A társaság 2007-ben 36 új kis áruszállító teherautóval bővítette logisztikai gépjárműparkját, amit 2008. év végéig harminc új, emelő hátfalas teherautóval egészít ki. A fejlesztés összértéke eléri a 600 millió forintot. A közelmúltban lezárult az Interfruct üzletkötői hálózatának kiépítése és a kiszállításos tevékenység megújítása is, továbbá rövid távon be kívánják vezetni az online rendelést.
– Szortimentünkből kiemelném a zöldség-gyümölcs kínálatunkat, ahol az egalizált, előre csomagolt termékek irányába kívánunk továbblépni, ami elsődlegesen jobb minőséget jelent, továbbá higiénikusabb is – mondta Bránát István. – Szeretnénk megújítani az Interfruct által kínált termékeket, illetve frissíteni és bővíteni a beszállítói forrásokat annak érdekében, hogy még inkább megfeleljünk a HoReCa-szektor és a kiskereskedők igényeinek. Ennek a folyamatnak részeként vezettük be a friss húsáruk forgalmazását Győrött és Miskolcon. Azt szeretnénk elérni, hogy 2008 végéig ezek a termékek minden áruházunkban elérhetők legyenek. Saját márkás termékeinket partnereink igényei szerint folyamatosan bővítjük. A RIA-hálózat beindulása szintén pozitívan hat saját márkás és kiemelt termékeink keresletére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >