Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 06. 18. 12:19

Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni, azonban majdnem ugyanennyien állítják, hogy a magas árak eddig visszatartották őket a vásárlástól.

A magas átrak rontanak a helyzeten

Ki gondolta volna, hogy a vízpalack státusszimbólum lehet? De a helyzet ezt mutatja. A Stanley márkájú népszerű termoszok körüli médiafigyelem és a várólisták csak erősítik ezt a képet. Valójában már korábban is itt tartottunk, gondoljunk csak a S’Well palackra vagy a Corkcicle és Yeti termékekre.

Bár sokan nem kifejezetten környezetvédelmi okokból vásárolnak ilyen termékeket, hozzájárulnak egy szélesebb körű párbeszédhez az újrahasználhatóságról. Ez magában foglalja a fém szívószálak használatát, a műanyag bevásárlószatyrok használatának tiltását és az újrahasznosítási praktikákat is. Az újrahasználhatóság megvalósítása azonban több mint csak beszédről szól.

A Pollfish felületen keresztül végzett felmérés során 600 amerikai felnőttet kérdeztek meg az újrahasználható termékekkel kapcsolatos véleményükről: 69% hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni. 66% mondta, hogy azért nem vásárolt ilyen termékeket, mert túl drágák voltak. 68% szerint növekedne az újrahasznosítható termékek használata, ha az ár nem lenne akadály, 36% szerint jelentősen növekedne.

A felmérés szerint az ár és a termékek tartóssága a legnagyobb akadályokat jelentik a vásárlásban. Sokan úgy vélik, hogy az ár jelenti a legnagyobb akadályt, de nem mindig a pénzről van szó. Sokkal inkább arról, hogy érzik-e, hogy a befektetett pénzük megéri. Fenntarthatóság és További Lépések Billy Rice, az ALPLA fenntarthatósági menedzsere szerint a legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az amerikaiak egyre inkább elfogadják azokat a kis lépéseket, amelyek nagy különbséget jelenthetnek a környezettudatosság terén. A

legtöbbünk számára prioritást élvez a fenntartható csomagolás, és kényelmesen használjuk az újrahasznosítható árucikkeket. Az áttörés már megtörtént a hozzáállásokban, most már csak az árak megfizethetőségét és a magas minőséget kell biztosítanunk.

Kapcsolódó cikkeink