Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket
Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni, azonban majdnem ugyanennyien állítják, hogy a magas árak eddig visszatartották őket a vásárlástól.

A magas átrak rontanak a helyzeten
Ki gondolta volna, hogy a vízpalack státusszimbólum lehet? De a helyzet ezt mutatja. A Stanley márkájú népszerű termoszok körüli médiafigyelem és a várólisták csak erősítik ezt a képet. Valójában már korábban is itt tartottunk, gondoljunk csak a S’Well palackra vagy a Corkcicle és Yeti termékekre.
Bár sokan nem kifejezetten környezetvédelmi okokból vásárolnak ilyen termékeket, hozzájárulnak egy szélesebb körű párbeszédhez az újrahasználhatóságról. Ez magában foglalja a fém szívószálak használatát, a műanyag bevásárlószatyrok használatának tiltását és az újrahasznosítási praktikákat is. Az újrahasználhatóság megvalósítása azonban több mint csak beszédről szól.
A Pollfish felületen keresztül végzett felmérés során 600 amerikai felnőttet kérdeztek meg az újrahasználható termékekkel kapcsolatos véleményükről: 69% hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni. 66% mondta, hogy azért nem vásárolt ilyen termékeket, mert túl drágák voltak. 68% szerint növekedne az újrahasznosítható termékek használata, ha az ár nem lenne akadály, 36% szerint jelentősen növekedne.
A felmérés szerint az ár és a termékek tartóssága a legnagyobb akadályokat jelentik a vásárlásban. Sokan úgy vélik, hogy az ár jelenti a legnagyobb akadályt, de nem mindig a pénzről van szó. Sokkal inkább arról, hogy érzik-e, hogy a befektetett pénzük megéri. Fenntarthatóság és További Lépések Billy Rice, az ALPLA fenntarthatósági menedzsere szerint a legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az amerikaiak egyre inkább elfogadják azokat a kis lépéseket, amelyek nagy különbséget jelenthetnek a környezettudatosság terén. A
legtöbbünk számára prioritást élvez a fenntartható csomagolás, és kényelmesen használjuk az újrahasznosítható árucikkeket. Az áttörés már megtörtént a hozzáállásokban, most már csak az árak megfizethetőségét és a magas minőséget kell biztosítanunk.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >Már nem elég beszélni róla: hét kiemelt fenntarthatósági téma szerepel a magyar vállalatok napirendjén
A jelentéstétel nemcsak jogi kötelezettséggel, hanem stratégiai előnnyel is jár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >