Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket
Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni, azonban majdnem ugyanennyien állítják, hogy a magas árak eddig visszatartották őket a vásárlástól.

A magas átrak rontanak a helyzeten
Ki gondolta volna, hogy a vízpalack státusszimbólum lehet? De a helyzet ezt mutatja. A Stanley márkájú népszerű termoszok körüli médiafigyelem és a várólisták csak erősítik ezt a képet. Valójában már korábban is itt tartottunk, gondoljunk csak a S’Well palackra vagy a Corkcicle és Yeti termékekre.
Bár sokan nem kifejezetten környezetvédelmi okokból vásárolnak ilyen termékeket, hozzájárulnak egy szélesebb körű párbeszédhez az újrahasználhatóságról. Ez magában foglalja a fém szívószálak használatát, a műanyag bevásárlószatyrok használatának tiltását és az újrahasznosítási praktikákat is. Az újrahasználhatóság megvalósítása azonban több mint csak beszédről szól.
A Pollfish felületen keresztül végzett felmérés során 600 amerikai felnőttet kérdeztek meg az újrahasználható termékekkel kapcsolatos véleményükről: 69% hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni. 66% mondta, hogy azért nem vásárolt ilyen termékeket, mert túl drágák voltak. 68% szerint növekedne az újrahasznosítható termékek használata, ha az ár nem lenne akadály, 36% szerint jelentősen növekedne.
A felmérés szerint az ár és a termékek tartóssága a legnagyobb akadályokat jelentik a vásárlásban. Sokan úgy vélik, hogy az ár jelenti a legnagyobb akadályt, de nem mindig a pénzről van szó. Sokkal inkább arról, hogy érzik-e, hogy a befektetett pénzük megéri. Fenntarthatóság és További Lépések Billy Rice, az ALPLA fenntarthatósági menedzsere szerint a legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az amerikaiak egyre inkább elfogadják azokat a kis lépéseket, amelyek nagy különbséget jelenthetnek a környezettudatosság terén. A
legtöbbünk számára prioritást élvez a fenntartható csomagolás, és kényelmesen használjuk az újrahasznosítható árucikkeket. Az áttörés már megtörtént a hozzáállásokban, most már csak az árak megfizethetőségét és a magas minőséget kell biztosítanunk.
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve
Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >