Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket
Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni, azonban majdnem ugyanennyien állítják, hogy a magas árak eddig visszatartották őket a vásárlástól.

A magas átrak rontanak a helyzeten
Ki gondolta volna, hogy a vízpalack státusszimbólum lehet? De a helyzet ezt mutatja. A Stanley márkájú népszerű termoszok körüli médiafigyelem és a várólisták csak erősítik ezt a képet. Valójában már korábban is itt tartottunk, gondoljunk csak a S’Well palackra vagy a Corkcicle és Yeti termékekre.
Bár sokan nem kifejezetten környezetvédelmi okokból vásárolnak ilyen termékeket, hozzájárulnak egy szélesebb körű párbeszédhez az újrahasználhatóságról. Ez magában foglalja a fém szívószálak használatát, a műanyag bevásárlószatyrok használatának tiltását és az újrahasznosítási praktikákat is. Az újrahasználhatóság megvalósítása azonban több mint csak beszédről szól.
A Pollfish felületen keresztül végzett felmérés során 600 amerikai felnőttet kérdeztek meg az újrahasználható termékekkel kapcsolatos véleményükről: 69% hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni. 66% mondta, hogy azért nem vásárolt ilyen termékeket, mert túl drágák voltak. 68% szerint növekedne az újrahasznosítható termékek használata, ha az ár nem lenne akadály, 36% szerint jelentősen növekedne.
A felmérés szerint az ár és a termékek tartóssága a legnagyobb akadályokat jelentik a vásárlásban. Sokan úgy vélik, hogy az ár jelenti a legnagyobb akadályt, de nem mindig a pénzről van szó. Sokkal inkább arról, hogy érzik-e, hogy a befektetett pénzük megéri. Fenntarthatóság és További Lépések Billy Rice, az ALPLA fenntarthatósági menedzsere szerint a legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az amerikaiak egyre inkább elfogadják azokat a kis lépéseket, amelyek nagy különbséget jelenthetnek a környezettudatosság terén. A
legtöbbünk számára prioritást élvez a fenntartható csomagolás, és kényelmesen használjuk az újrahasznosítható árucikkeket. Az áttörés már megtörtént a hozzáállásokban, most már csak az árak megfizethetőségét és a magas minőséget kell biztosítanunk.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Az EU ajánlást fogadott el a fenntarthatósági jelentéstételi standard bevezetéséről a kkv-k számára
Az Európai Bizottság ajánlást fogadott el egy önkéntes fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >