Egyre többen szerzik be on-line a karácsonyi ajándékokat
Az Interactive Media in Retail Group (IMRG) adatai szerint idén novemberben 16%-al többen vásároltak az internet segítségével Nagy-Britanniában, mint egy évvel ezelőtt.
Már a karácsonyi szezont
megelőző időszakban, októberben is megnőtt az on-line
értékesítések száma a
szigetországban: cipőből 32%-kal, bizsuból 108%-kal,
ruházatból 18%-kal vásároltak többet,
mint egy évvel ezelőtt. 53%-kal nőtt az alkoholos termékek
vásárlása a neten.
James Roper, az IMRG vezetője szerint
megérett arra, hogy a nagyobb kereskedelmi láncok is
átgondolják szerepvállalásukat az
internetes kereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >