Egyre többen szerzik be on-line a karácsonyi ajándékokat
Az Interactive Media in Retail Group (IMRG) adatai szerint idén novemberben 16%-al többen vásároltak az internet segítségével Nagy-Britanniában, mint egy évvel ezelőtt.
Már a karácsonyi szezont
megelőző időszakban, októberben is megnőtt az on-line
értékesítések száma a
szigetországban: cipőből 32%-kal, bizsuból 108%-kal,
ruházatból 18%-kal vásároltak többet,
mint egy évvel ezelőtt. 53%-kal nőtt az alkoholos termékek
vásárlása a neten.
James Roper, az IMRG vezetője szerint
megérett arra, hogy a nagyobb kereskedelmi láncok is
átgondolják szerepvállalásukat az
internetes kereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >