Egyre több Shell-töltőállomáson várják a vásárlókat a Tesco minishopok
Kényelmes bevásárlás és tankolás egy helyen – ezt nyújtja a Shell és a Tesco közös innovatív szolgáltatása már 2019 óta a Shell hazai ügyfelei számára. A Tesco mini shopok egyre bővülő számban működnek a Shell kutakon országszerte. A forró nyári napokon pedig hűsítő és felpörgető jeges, illetve fagyis kávékkal is várják a kávé szerelmeseit.
Szerethető árak és széles áruválaszték jellemzi a Shell töltőállomásokon található Tesco mini shopokat, ahol a vásárlók a hét minden napján és ünnepnapokon is elintézhetik a bevásárlást, legyen szó pékárukról, tej- és hústermékekről, friss zöldségekről, gyümölcsökről, vagy a speciális étrendhez szükséges glutén- és laktózmentes termékekről. Aktuális szezonális termékeikkel pedig szem előtt tartják a hűsölni vágyó vásárlók igényeit. A tökéletes felfrissüléshez a jeges teát vagy kávét ajánlják, utóbbihoz négyféle ízesítésű – csokoládé, vanília, karamell és kókusz – szirup közül válogathatnak. Emellett az ínyencek vanília fagyis kávét is kérhetnek, amit a barátságos enteriőrrel és nagyobb ülőhellyel megálmodott, megújuló Shell Cafékban fogyaszthatnak el. A shopokban vásárláskor a vevők ClubSmart pontokat gyűjthetnek, illetve fizethetnek is azokkal a kiválasztott termékekért.
Országszerte már 41 Shell állomásra betérve vihetik haza a vásárlók az asztalra kerülő finomságokat, idén más helyszínek mellett Szegeden, Ózdon, Budapesten az Ócsai úton, a Budafoki úton és a Népfürdő utcában is elérhető a Shell ügyfelei által nagyon megkedvelt szolgáltatás. A partnerek azonban nem állnak meg itt, a hálózat az év végére több mint 50 Tesco mini shopra bővül.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >