Egyre több Shell-töltőállomáson várják a vásárlókat a Tesco minishopok
Kényelmes bevásárlás és tankolás egy helyen – ezt nyújtja a Shell és a Tesco közös innovatív szolgáltatása már 2019 óta a Shell hazai ügyfelei számára. A Tesco mini shopok egyre bővülő számban működnek a Shell kutakon országszerte. A forró nyári napokon pedig hűsítő és felpörgető jeges, illetve fagyis kávékkal is várják a kávé szerelmeseit.
Szerethető árak és széles áruválaszték jellemzi a Shell töltőállomásokon található Tesco mini shopokat, ahol a vásárlók a hét minden napján és ünnepnapokon is elintézhetik a bevásárlást, legyen szó pékárukról, tej- és hústermékekről, friss zöldségekről, gyümölcsökről, vagy a speciális étrendhez szükséges glutén- és laktózmentes termékekről. Aktuális szezonális termékeikkel pedig szem előtt tartják a hűsölni vágyó vásárlók igényeit. A tökéletes felfrissüléshez a jeges teát vagy kávét ajánlják, utóbbihoz négyféle ízesítésű – csokoládé, vanília, karamell és kókusz – szirup közül válogathatnak. Emellett az ínyencek vanília fagyis kávét is kérhetnek, amit a barátságos enteriőrrel és nagyobb ülőhellyel megálmodott, megújuló Shell Cafékban fogyaszthatnak el. A shopokban vásárláskor a vevők ClubSmart pontokat gyűjthetnek, illetve fizethetnek is azokkal a kiválasztott termékekért.
Országszerte már 41 Shell állomásra betérve vihetik haza a vásárlók az asztalra kerülő finomságokat, idén más helyszínek mellett Szegeden, Ózdon, Budapesten az Ócsai úton, a Budafoki úton és a Népfürdő utcában is elérhető a Shell ügyfelei által nagyon megkedvelt szolgáltatás. A partnerek azonban nem állnak meg itt, a hálózat az év végére több mint 50 Tesco mini shopra bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >A Peter Cerny Alapítványi Mentőszolgálat mindennapjai a koraszülöttekért
Évente átlagosan 150.000 kilométernyi megtett út a legkisebbek életének megmentéséért,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >