Egyre több Shell-töltőállomáson várják a vásárlókat a Tesco minishopok
Kényelmes bevásárlás és tankolás egy helyen – ezt nyújtja a Shell és a Tesco közös innovatív szolgáltatása már 2019 óta a Shell hazai ügyfelei számára. A Tesco mini shopok egyre bővülő számban működnek a Shell kutakon országszerte. A forró nyári napokon pedig hűsítő és felpörgető jeges, illetve fagyis kávékkal is várják a kávé szerelmeseit.
Szerethető árak és széles áruválaszték jellemzi a Shell töltőállomásokon található Tesco mini shopokat, ahol a vásárlók a hét minden napján és ünnepnapokon is elintézhetik a bevásárlást, legyen szó pékárukról, tej- és hústermékekről, friss zöldségekről, gyümölcsökről, vagy a speciális étrendhez szükséges glutén- és laktózmentes termékekről. Aktuális szezonális termékeikkel pedig szem előtt tartják a hűsölni vágyó vásárlók igényeit. A tökéletes felfrissüléshez a jeges teát vagy kávét ajánlják, utóbbihoz négyféle ízesítésű – csokoládé, vanília, karamell és kókusz – szirup közül válogathatnak. Emellett az ínyencek vanília fagyis kávét is kérhetnek, amit a barátságos enteriőrrel és nagyobb ülőhellyel megálmodott, megújuló Shell Cafékban fogyaszthatnak el. A shopokban vásárláskor a vevők ClubSmart pontokat gyűjthetnek, illetve fizethetnek is azokkal a kiválasztott termékekért.
Országszerte már 41 Shell állomásra betérve vihetik haza a vásárlók az asztalra kerülő finomságokat, idén más helyszínek mellett Szegeden, Ózdon, Budapesten az Ócsai úton, a Budafoki úton és a Népfürdő utcában is elérhető a Shell ügyfelei által nagyon megkedvelt szolgáltatás. A partnerek azonban nem állnak meg itt, a hálózat az év végére több mint 50 Tesco mini shopra bővül.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Shell Café hot doggal a Szigetre!
Indul a nyár és vele együtt a fesztiválszezon! A Shell töltőállomásokon…
Tovább olvasom >Új saját márkás finomságok a Shell töltőállomásain
A Shellnél folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink útközben is minőségi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >