Egyre több brit vásárol mentes termékeket

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2022. 04. 22. 08:50

A brit fogyasztók 47%-a hajlandó mentes terméket kipróbálni idén, amikor a fogyasztói preferenciák között az egészség szerepel az első helyen, állapította meg a Product of the Year kutatása.

A tojás legyen friss és szép-KT

Az egészségesség és a fenntarthatóság a legfontosabb szempontok

Hogy jobban megértse a vásárlói szokásokat, a Kantar is felmérést végzett 10 ezer brit fogyasztó megkérdezésével. A válaszadók 62%-a mondta azt, hogy a jó hírű brandek nagyon fontos szerepet játszanak a döntéseikben, míg 34% inkább a termékinnovációk alapján helyezi az árucikkeket a kosarába.

Fontosakká váltak a környezetvédelmi szempontok is, hiszen a megkérdezettek 30%-a mondta azt, hogy az alapján vásárol, hogy az adott termék etikus forrásból származik-e, környezetbarát-e a csomagolása és az adott brand támogatja-e a klímabarát kezdeményezéseket.

A brit fogyasztók 38%-a állította, hogy idén több öko-terméket próbál ki.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink