Egyre több brit vásárol mentes termékeket
A brit fogyasztók 47%-a hajlandó mentes terméket kipróbálni idén, amikor a fogyasztói preferenciák között az egészség szerepel az első helyen, állapította meg a Product of the Year kutatása.

Az egészségesség és a fenntarthatóság a legfontosabb szempontok
Hogy jobban megértse a vásárlói szokásokat, a Kantar is felmérést végzett 10 ezer brit fogyasztó megkérdezésével. A válaszadók 62%-a mondta azt, hogy a jó hírű brandek nagyon fontos szerepet játszanak a döntéseikben, míg 34% inkább a termékinnovációk alapján helyezi az árucikkeket a kosarába.
Fontosakká váltak a környezetvédelmi szempontok is, hiszen a megkérdezettek 30%-a mondta azt, hogy az alapján vásárol, hogy az adott termék etikus forrásból származik-e, környezetbarát-e a csomagolása és az adott brand támogatja-e a klímabarát kezdeményezéseket.
A brit fogyasztók 38%-a állította, hogy idén több öko-terméket próbál ki.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Effekteam és Business Solution Award díjat nyert az IKEA körforgásos szolgáltatása, Prizma díjat a népszerűsítő kampány
A körforgásos gazdaság támogatása és a vásárlói elégedettség növelése érdekében…
Tovább olvasom >A közutakról vonatra és hajóra vált az Amazon Európában
Egyre inkább előtérbe kerül az Amazonnál a vasúti és tengeri…
Tovább olvasom >Taxonómia-rendelet: komoly a lemaradásunk
Komoly lemaradásban vannak a tőzsdén jegyzett magyar vállalatok a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött az év legforgalmasabb időszaka az üzletekben
Elindult a karácsonyi bevásárlási szezon, az élelmiszerláncok várakozásai szerint a…
Tovább olvasom >Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >KSH: 7,9 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2023. novemberben a fogyasztói árak átlagosan 7,9 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >