Egyre több brit vásárol mentes termékeket
A brit fogyasztók 47%-a hajlandó mentes terméket kipróbálni idén, amikor a fogyasztói preferenciák között az egészség szerepel az első helyen, állapította meg a Product of the Year kutatása.

Az egészségesség és a fenntarthatóság a legfontosabb szempontok
Hogy jobban megértse a vásárlói szokásokat, a Kantar is felmérést végzett 10 ezer brit fogyasztó megkérdezésével. A válaszadók 62%-a mondta azt, hogy a jó hírű brandek nagyon fontos szerepet játszanak a döntéseikben, míg 34% inkább a termékinnovációk alapján helyezi az árucikkeket a kosarába.
Fontosakká váltak a környezetvédelmi szempontok is, hiszen a megkérdezettek 30%-a mondta azt, hogy az alapján vásárol, hogy az adott termék etikus forrásból származik-e, környezetbarát-e a csomagolása és az adott brand támogatja-e a klímabarát kezdeményezéseket.
A brit fogyasztók 38%-a állította, hogy idén több öko-terméket próbál ki.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre Budapesten ismét megrendezik a fenntarthatósági expót
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fröccsenésmentes piszoár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változó szokások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

