Egyre több brit vásárol mentes termékeket
A brit fogyasztók 47%-a hajlandó mentes terméket kipróbálni idén, amikor a fogyasztói preferenciák között az egészség szerepel az első helyen, állapította meg a Product of the Year kutatása.

Az egészségesség és a fenntarthatóság a legfontosabb szempontok
Hogy jobban megértse a vásárlói szokásokat, a Kantar is felmérést végzett 10 ezer brit fogyasztó megkérdezésével. A válaszadók 62%-a mondta azt, hogy a jó hírű brandek nagyon fontos szerepet játszanak a döntéseikben, míg 34% inkább a termékinnovációk alapján helyezi az árucikkeket a kosarába.
Fontosakká váltak a környezetvédelmi szempontok is, hiszen a megkérdezettek 30%-a mondta azt, hogy az alapján vásárol, hogy az adott termék etikus forrásból származik-e, környezetbarát-e a csomagolása és az adott brand támogatja-e a klímabarát kezdeményezéseket.
A brit fogyasztók 38%-a állította, hogy idén több öko-terméket próbál ki.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >