Egyre több brit vásárol mentes termékeket
A brit fogyasztók 47%-a hajlandó mentes terméket kipróbálni idén, amikor a fogyasztói preferenciák között az egészség szerepel az első helyen, állapította meg a Product of the Year kutatása.

Az egészségesség és a fenntarthatóság a legfontosabb szempontok
Hogy jobban megértse a vásárlói szokásokat, a Kantar is felmérést végzett 10 ezer brit fogyasztó megkérdezésével. A válaszadók 62%-a mondta azt, hogy a jó hírű brandek nagyon fontos szerepet játszanak a döntéseikben, míg 34% inkább a termékinnovációk alapján helyezi az árucikkeket a kosarába.
Fontosakká váltak a környezetvédelmi szempontok is, hiszen a megkérdezettek 30%-a mondta azt, hogy az alapján vásárol, hogy az adott termék etikus forrásból származik-e, környezetbarát-e a csomagolása és az adott brand támogatja-e a klímabarát kezdeményezéseket.
A brit fogyasztók 38%-a állította, hogy idén több öko-terméket próbál ki.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop elérte célját, május végén kivezethető
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a május 8-án nyilvánosságra…
Tovább olvasom >