Magazin: Egyre több a magyar áru a Lidlben
A Lidl alapfilozófiája, hogy széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal álljon a vásárlók rendelkezésére. Az áruházlánc folyamatos innovációi révén, a vásárlói tendenciák alakulásának megfelelően fejleszti és bővíti termékkínálatát, hogy minden fogyasztó számára a megfelelő terméket kínálja.
A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Ma már 191 áruházzal és 4 logisztikai központtal van jelen hazánkban, és több mint 8500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat évek óta dinamikusan növekszik, forgalmát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között tavaly már az első helyet foglalhatta el.
Az áruházlánc bővülésével munkavállalói száma is évről évre nő, több mint 8500 munkavállalójával a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon. Stabil, megbízható munkaadó, ezt igazolja az is, hogy a Lidl Magyarország 2022-ben elnyerte a Top Employer 2022 minősítést.
A vállalat a magyar gazdaság motorjaként kiemelt hangsúlyt fektet a hazai beszállítók támogatására, a magyar termékek helyzetbehozására is. A diszkontlánc 9 évvel ezelőtt elindított, „Lidl a magyar beszállítókért” programjának köszönhetően ma már közel 470 hazai beszállítóval dolgozik együtt, a vásárlók pedig több mint 4000 hazai termék közül válogathatnak. Sőt, a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek beszerzési értéke is évről évre növekszik, 2021-ben termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerezte be. Sőt, a lánc állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés friss húsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.
A Lidl lehetőséget biztosít arra is, hogy a hazai beszállítók termékei külföldi Lidl-áruházakba is eljussanak. 2021-ben több mint 170 magyar beszállító termékei voltak kaphatóak 28 országban. //
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >