Magazin: Egyre több a magyar áru a Lidlben
A Lidl alapfilozófiája, hogy széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal álljon a vásárlók rendelkezésére. Az áruházlánc folyamatos innovációi révén, a vásárlói tendenciák alakulásának megfelelően fejleszti és bővíti termékkínálatát, hogy minden fogyasztó számára a megfelelő terméket kínálja.
A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Ma már 191 áruházzal és 4 logisztikai központtal van jelen hazánkban, és több mint 8500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat évek óta dinamikusan növekszik, forgalmát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között tavaly már az első helyet foglalhatta el.

Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs
vezető
Lidl Magyarország
Az áruházlánc bővülésével munkavállalói száma is évről évre nő, több mint 8500 munkavállalójával a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon. Stabil, megbízható munkaadó, ezt igazolja az is, hogy a Lidl Magyarország 2022-ben elnyerte a Top Employer 2022 minősítést.
A vállalat a magyar gazdaság motorjaként kiemelt hangsúlyt fektet a hazai beszállítók támogatására, a magyar termékek helyzetbehozására is. A diszkontlánc 9 évvel ezelőtt elindított, „Lidl a magyar beszállítókért” programjának köszönhetően ma már közel 470 hazai beszállítóval dolgozik együtt, a vásárlók pedig több mint 4000 hazai termék közül válogathatnak. Sőt, a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek beszerzési értéke is évről évre növekszik, 2021-ben termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerezte be. Sőt, a lánc állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés friss húsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.
A Lidl lehetőséget biztosít arra is, hogy a hazai beszállítók termékei külföldi Lidl-áruházakba is eljussanak. 2021-ben több mint 170 magyar beszállító termékei voltak kaphatóak 28 országban. //
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >