Egyre több a JÓFEJ
Lezárult a Magyar Sörgyártók Szövetségének (MSSZ) április végén elindított – immáron negyedik éve futó – 2008-as JÓFEJ kampánya, melynek keretében idén közel 40 ezer fiatal figyelmét hívták fel a felelős gépjárművezetésre, valamint az ittas vezetés veszél
A Magyar Sörgyártók
Szövetsége által indított JÓFEJ
kampány 2008. április 25. és szeptember 19.
között, több mint 50 alkalommal kereste fel Budapest
legnagyobb, leglátogatottabb szórakozóhelyeit.
Ebben az évben már a fesztiválokon is
megjelentek a JÓFEJ hostessek, akik a kampány időszaka
alatt közel 40 ezer fiatalt figyelmeztettek a felelős
járművezetésre. A JÓFEJ kampány 2008-ban
is bizonyította sikerességét, hiszen a tavalyi
évekhez képest egyre több józan fiatal
viselte a karkötőt és kapta meg a JÓFEJ
ajándékokat az est végeztével.
Az idei évben a fesztiválokon,
outdoor hirdetési eszközökön kívül
a Magyar Televízióban is találkozhattak a
kampánnyal az autóvezetők. A hirdetések minden
alkalommal arra hívták fel a figyelmet, hogy ha
alkoholt ivott a sofőr, semmiképpen ne vezessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >