Egyre több a JÓFEJ
Lezárult a Magyar Sörgyártók Szövetségének (MSSZ) április végén elindított – immáron negyedik éve futó – 2008-as JÓFEJ kampánya, melynek keretében idén közel 40 ezer fiatal figyelmét hívták fel a felelős gépjárművezetésre, valamint az ittas vezetés veszél
A Magyar Sörgyártók
Szövetsége által indított JÓFEJ
kampány 2008. április 25. és szeptember 19.
között, több mint 50 alkalommal kereste fel Budapest
legnagyobb, leglátogatottabb szórakozóhelyeit.
Ebben az évben már a fesztiválokon is
megjelentek a JÓFEJ hostessek, akik a kampány időszaka
alatt közel 40 ezer fiatalt figyelmeztettek a felelős
járművezetésre. A JÓFEJ kampány 2008-ban
is bizonyította sikerességét, hiszen a tavalyi
évekhez képest egyre több józan fiatal
viselte a karkötőt és kapta meg a JÓFEJ
ajándékokat az est végeztével.
Az idei évben a fesztiválokon,
outdoor hirdetési eszközökön kívül
a Magyar Televízióban is találkozhattak a
kampánnyal az autóvezetők. A hirdetések minden
alkalommal arra hívták fel a figyelmet, hogy ha
alkoholt ivott a sofőr, semmiképpen ne vezessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >