Egyre több a JÓFEJ
Lezárult a Magyar Sörgyártók Szövetségének (MSSZ) április végén elindított – immáron negyedik éve futó – 2008-as JÓFEJ kampánya, melynek keretében idén közel 40 ezer fiatal figyelmét hívták fel a felelős gépjárművezetésre, valamint az ittas vezetés veszél
A Magyar Sörgyártók
Szövetsége által indított JÓFEJ
kampány 2008. április 25. és szeptember 19.
között, több mint 50 alkalommal kereste fel Budapest
legnagyobb, leglátogatottabb szórakozóhelyeit.
Ebben az évben már a fesztiválokon is
megjelentek a JÓFEJ hostessek, akik a kampány időszaka
alatt közel 40 ezer fiatalt figyelmeztettek a felelős
járművezetésre. A JÓFEJ kampány 2008-ban
is bizonyította sikerességét, hiszen a tavalyi
évekhez képest egyre több józan fiatal
viselte a karkötőt és kapta meg a JÓFEJ
ajándékokat az est végeztével.
Az idei évben a fesztiválokon,
outdoor hirdetési eszközökön kívül
a Magyar Televízióban is találkozhattak a
kampánnyal az autóvezetők. A hirdetések minden
alkalommal arra hívták fel a figyelmet, hogy ha
alkoholt ivott a sofőr, semmiképpen ne vezessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >