Egyre több a JÓFEJ
Lezárult a Magyar Sörgyártók Szövetségének (MSSZ) április végén elindított – immáron negyedik éve futó – 2008-as JÓFEJ kampánya, melynek keretében idén közel 40 ezer fiatal figyelmét hívták fel a felelős gépjárművezetésre, valamint az ittas vezetés veszél
A Magyar Sörgyártók
Szövetsége által indított JÓFEJ
kampány 2008. április 25. és szeptember 19.
között, több mint 50 alkalommal kereste fel Budapest
legnagyobb, leglátogatottabb szórakozóhelyeit.
Ebben az évben már a fesztiválokon is
megjelentek a JÓFEJ hostessek, akik a kampány időszaka
alatt közel 40 ezer fiatalt figyelmeztettek a felelős
járművezetésre. A JÓFEJ kampány 2008-ban
is bizonyította sikerességét, hiszen a tavalyi
évekhez képest egyre több józan fiatal
viselte a karkötőt és kapta meg a JÓFEJ
ajándékokat az est végeztével.
Az idei évben a fesztiválokon,
outdoor hirdetési eszközökön kívül
a Magyar Televízióban is találkozhattak a
kampánnyal az autóvezetők. A hirdetések minden
alkalommal arra hívták fel a figyelmet, hogy ha
alkoholt ivott a sofőr, semmiképpen ne vezessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >