Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált 2024-ben a SPAR Magyarország három szomszédos országba. A mintegy 1,3 milliárd forint értékű, nagyrészt hazai beszállítóktól származó termékekkel Ausztria, Horvátország és Szlovénia sok száz SPAR üzletében találkozhatnak most már a vásárlók.
„Vállalatunk fontosnak tartja támogatni a magyar beszállítók piacra jutását, nemcsak hazánk vonatkozásában, de nemzetközi szinten is. Büszkék vagyunk rá, hogy a SPAR Magyarország a saját gyártású, valamint hazai beszállítóitól érkező termékeinek exportját az elmúlt évben növelni tudta az osztrák, a horvát és a szlovén SPAR szervezetek irányába”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország saját üzemei és a beszállító partnerei révén saját márkás mirelit zöldségféléket, sajtokat, lekvárokat, fagylaltokat, zöldségkonzervet, üdítőitalokat és söröket, valamint különféle kisállat-eledeleket exportál Horvátországba és Szlovéniába. Emellett az elmúlt évben jelentős mennyiségben szállított a vállalat saját márkás, egészségtudatos növényi alapú termékeket a szlovén SPAR szervezet számára, Ausztriába pedig S-BUDGET gombakonzervet és S-BUGET paprikás szalámit juttatott el az osztrák SPAR megrendelésére.
Március közepén S-BUDGET fehérbab, S-BUDGET vörösbab, S-BUDGET bulgur és kuszkusz termékek indultak útnak, és ezek mellett további élelmiszerekre is bejelentette igényét az idei évre a SPAR Magyarország anyavállalata, a SPAR Ausztria.
A hazai gyártású S-BUDGET vörösbab, bulgur és kuszkusz termékek Ausztriában 350 üzletben, az S-BUDGET fehérbab és csicseriborsó pedig 1100 üzletben jelennek meg. A SPAR saját márkás termékek Szlovéniában 113, Horvátországban pedig 142 üzletben kerülnek a polcokra.
A teljes exportmennyiség 2024-ben 3 376 tonnát tett ki, az árucikkek értéke pedig meghaladta az 1,3 milliárd forintot. A saját márkás termékek egy része a SPAR Magyarország üllői raktárából kerül exportálásra, de vannak termékek, amelyek direktben a beszállítóktól jutnak a nemzetközi piacra.
„A SPAR Magyarország exporttevékenysége 2025-ben is folytatódik a három szomszédos ország irányába, és a vállalatunk idén is növelni szeretné a külpiacokra szállított élelmiszerek mennyiségét, hogy továbbra is támogatni tudjuk a hazai vállalkozásokat”
– tette hozzá Maczelka Márk.
Kapcsolódó cikkeink
23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: 1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
„Vállalatunk fontosnak tartja támogatni a magyar beszállítók piacra jutását, nemcsak hazánk vonatkozásában, de nemzetközi szinten is. Büszkék vagyunk rá, hogy a SPAR Magyarország a saját gyártású, valamint hazai beszállítóitól érkező termékeinek exportját az elmúlt évben növelni tudta az osztrák, a horvát és a szlovén SPAR szervezetek irányába”

