Egyre szűkülő kiszállítási időablakok a webshopoknál
A vásárlók számára egyre fontosabb a rugalmas kézbesítés lehetősége. Az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai vállalat, a DODO szakértői szerint az időablakok egyre látványosabb szűkülésére érdemes számítani, s a piaci verseny szempontjából döntő jelentősége lesz annak, hogy a különböző webshopok milyen mértékben képesek ezzel lépést tartani.
A McKinsey & Company kutatásában a megkérdezett vásárlók kiemelték, hogy egyre fontosabb számukra a kényelmes és rugalmas kézbesítés, továbbá 25%-uk plusz szállítási költséget is hajlandó lenne fizetni az aznapi vagy azonnali kiszállításért.
Magyarországon az ütemezett kézbesítést biztosító webshopok és más e-kereskedelmi szereplők átlagosan 3-5 órás idősávot határoznak meg, de egyre gyakoribb az egyórás időablak is. //
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >