Egyre szűkülő kiszállítási időablakok a webshopoknál
A vásárlók számára egyre fontosabb a rugalmas kézbesítés lehetősége. Az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai vállalat, a DODO szakértői szerint az időablakok egyre látványosabb szűkülésére érdemes számítani, s a piaci verseny szempontjából döntő jelentősége lesz annak, hogy a különböző webshopok milyen mértékben képesek ezzel lépést tartani.
A McKinsey & Company kutatásában a megkérdezett vásárlók kiemelték, hogy egyre fontosabb számukra a kényelmes és rugalmas kézbesítés, továbbá 25%-uk plusz szállítási költséget is hajlandó lenne fizetni az aznapi vagy azonnali kiszállításért.
Magyarországon az ütemezett kézbesítést biztosító webshopok és más e-kereskedelmi szereplők átlagosan 3-5 órás idősávot határoznak meg, de egyre gyakoribb az egyórás időablak is. //
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >