Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg a POPAI Magyarország éves közgyűlését és májusi szakmai találkozóját.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A rendezvény házigazdája Németh Károly, a SPAR marketingvezetője volt, aki előadásában az új generációs marketing kulisszatitkaiba nyújtott betekintést. Kátai Ildikó a POPAI főtitkára a 2024-es év eseményeit és mérlegét mutatta be, amit a közgyűlés egyhangúan el is fogadott.

Németh Károly marketing vezető, SPAR Magyarország
Molnár Gergely, a SPAR Húsüzem termelési vezetője a Regnum, Enjoy és Convenience üzemek történetét, működési struktúráját és a legújabb termék- és csomagolási trendeket mutatta be, először prezentáció, majd üzemlátogatás keretében.

Molnár Gergely termelési vezető, Regnum üzemlátogatás
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >