Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg a POPAI Magyarország éves közgyűlését és májusi szakmai találkozóját.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A rendezvény házigazdája Németh Károly, a SPAR marketingvezetője volt, aki előadásában az új generációs marketing kulisszatitkaiba nyújtott betekintést. Kátai Ildikó a POPAI főtitkára a 2024-es év eseményeit és mérlegét mutatta be, amit a közgyűlés egyhangúan el is fogadott.

Németh Károly marketing vezető, SPAR Magyarország
Molnár Gergely, a SPAR Húsüzem termelési vezetője a Regnum, Enjoy és Convenience üzemek történetét, működési struktúráját és a legújabb termék- és csomagolási trendeket mutatta be, először prezentáció, majd üzemlátogatás keretében.

Molnár Gergely termelési vezető, Regnum üzemlátogatás
Kapcsolódó cikkeink
Új nyitás és felújítások a SPAR-tól országszerte
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként nyitotta…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >