Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg a POPAI Magyarország éves közgyűlését és májusi szakmai találkozóját.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A rendezvény házigazdája Németh Károly, a SPAR marketingvezetője volt, aki előadásában az új generációs marketing kulisszatitkaiba nyújtott betekintést. Kátai Ildikó a POPAI főtitkára a 2024-es év eseményeit és mérlegét mutatta be, amit a közgyűlés egyhangúan el is fogadott.

Németh Károly marketing vezető, SPAR Magyarország
Molnár Gergely, a SPAR Húsüzem termelési vezetője a Regnum, Enjoy és Convenience üzemek történetét, működési struktúráját és a legújabb termék- és csomagolási trendeket mutatta be, először prezentáció, majd üzemlátogatás keretében.

Molnár Gergely termelési vezető, Regnum üzemlátogatás
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >