Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC meghívására a Lurdy házban találkoztak az Egyesület tagjai és meghívott vendégei.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az éves mottó: „2025 GoPro – egyre profibb megoldások” szellemében ezen a találkozón Harmati Tamás kereskedelmi marketing vezető és csapata a Kinley márka és az alkoholos italok eladáshelyi megjelenését mutatta be.
A prezentációkat Justyák Enikő, Rácz Bernadett és Talabos Georgina tartották meg: a 2025 GoPro! Egyre profibban koktélozunk témában. A PERFECT MIX, a koktélozás élményének otthoni biztosítása érdekében az áruházakban az egymáshoz illő Kinley és alkoholos vagy alkoholmentes hozzávalók közös kihelyezésre kerültek, így segítve a gyors és hatékony termékválasztást. A találkozó résztvevői meg is kóstolhatták ezeket a hűsítő koktélokat, a Martini profi bartenderének köszönhetően.
Harmati Tamás és Talabos Georgina, a Coca-Cola HBC managerei
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >