Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC meghívására a Lurdy házban találkoztak az Egyesület tagjai és meghívott vendégei.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az éves mottó: „2025 GoPro – egyre profibb megoldások” szellemében ezen a találkozón Harmati Tamás kereskedelmi marketing vezető és csapata a Kinley márka és az alkoholos italok eladáshelyi megjelenését mutatta be.
A prezentációkat Justyák Enikő, Rácz Bernadett és Talabos Georgina tartották meg: a 2025 GoPro! Egyre profibban koktélozunk témában. A PERFECT MIX, a koktélozás élményének otthoni biztosítása érdekében az áruházakban az egymáshoz illő Kinley és alkoholos vagy alkoholmentes hozzávalók közös kihelyezésre kerültek, így segítve a gyors és hatékony termékválasztást. A találkozó résztvevői meg is kóstolhatták ezeket a hűsítő koktélokat, a Martini profi bartenderének köszönhetően.
Harmati Tamás és Talabos Georgina, a Coca-Cola HBC managerei
Kapcsolódó cikkeink
Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >