Egyre népszerűbbek az online kuponok
Óriási ugrás tapasztalható a kuponhasználat terén az Egyesült Államokban. Míg 2008-ban 2,6 milliárd kupont váltottak be, addig ez a szám 2009-re 3,3 milliárdra nőtt. Ilyen mérvű növekedés nem volt tapasztalható az elmúlt 17 év során.
Amerikában 367 milliárd USD értékben bocsátottak ki kupont, egy bón átlagos névértéke 1,44 USD, ami az elmúlt három évtized legmagasabb értéke. Egy 2009-es amerikai felmérés szerint az Egyesül Államokban az internetezők 62 %-a keresi az online kuponokat, s nagyságrendileg minden tizedik vevő csak azután vásárol, hogy előtte már szétnézett a kupongyűjtő oldalakon.
Ez a tendencia nem csak az USA-ban, hanem világszerte megfigyelhető, hiszen az emberek keresik a lehetőségeket, hogy takarékoskodjanak.
Az online kuponok dramatikus növekedése nem csak a recessziónak köszönhető, hanem a vásárló központú website-ok növekedésének is, ahonnan könnyen le lehet tölteni a kuponokat. Hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek azok a weboldalak, ahol online letölthető, kedvezményes vásárlásra jogosító bónok találhatók.
"Hazánkban, bár a kisebb lakosság miatt értelemszerűen szerényebb mértékben, de egyértelműen megfigyelhető az internetes kuponok növekvő népszerűsége. Online kupongyűjtő oldalunk, a Napiakciok.hu 2008 decemberében indította az első kampányát, amelynek során 5 ezer kupont nyomtattak ki a felhasználók. Míg az első akcióban csupán két bevásárlóközpont és annak üzletei vettek részt, addig a 2009 márciusában tartott tavaszi akcióban már öt bevásárlóközpont boltjaiban lehetett beváltani a bónokat, és 20 ezer kupont nyomtattak ki. A legutóbbi, iskolakezdési kampányunkban pedig ez a szám meghaladta a 30 ezret” – idézi a tozsedeforum.hu Besenyei Kálmánt, a Napiakciok.hu szakértője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >