Egyre népszerűbbek a saját márkás termékek
A PLMA 2015-ös évkönyve, melyben a saját márkás termékek piaci helyzetét elemzik, azt mutatja, hogy a kereskedői márkák szinte minden területen jól szerepeltek. A felmérés szerint 20 országból 14-ben nőtt a saját márkás termékek piaci részesedése.
Az északi régióban az Egyesült Királyságban, Hollandiában és Belgiumban tapasztalták a legnagyobb növekedést, ezekben az országokban az eladott termékek mértéke a többi termékhez képest 40%-nál nem kevesebb. A közép-európai régióban minden országban, így Magyarországon is jobban teljesítettek a saját márkás termékek. Számos termékkategóriában megfigyelhető a saját márkás termékek népszerűsége, ám a legnagyobb piaci részesedést a higiéniai termékek, a fagyasztott élelmiszerek és állateledelek területén lehet megfigyelni, ahol az eladott termékek több mint fele saját márkás termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >