Egyre népszerűbbek a saját márkás termékek
A PLMA 2015-ös évkönyve, melyben a saját márkás termékek piaci helyzetét elemzik, azt mutatja, hogy a kereskedői márkák szinte minden területen jól szerepeltek. A felmérés szerint 20 országból 14-ben nőtt a saját márkás termékek piaci részesedése.
Az északi régióban az Egyesült Királyságban, Hollandiában és Belgiumban tapasztalták a legnagyobb növekedést, ezekben az országokban az eladott termékek mértéke a többi termékhez képest 40%-nál nem kevesebb. A közép-európai régióban minden országban, így Magyarországon is jobban teljesítettek a saját márkás termékek. Számos termékkategóriában megfigyelhető a saját márkás termékek népszerűsége, ám a legnagyobb piaci részesedést a higiéniai termékek, a fagyasztott élelmiszerek és állateledelek területén lehet megfigyelni, ahol az eladott termékek több mint fele saját márkás termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >