Egyre népszerűbbek a saját márkás termékek
A PLMA 2015-ös évkönyve, melyben a saját márkás termékek piaci helyzetét elemzik, azt mutatja, hogy a kereskedői márkák szinte minden területen jól szerepeltek. A felmérés szerint 20 országból 14-ben nőtt a saját márkás termékek piaci részesedése.
Az északi régióban az Egyesült Királyságban, Hollandiában és Belgiumban tapasztalták a legnagyobb növekedést, ezekben az országokban az eladott termékek mértéke a többi termékhez képest 40%-nál nem kevesebb. A közép-európai régióban minden országban, így Magyarországon is jobban teljesítettek a saját márkás termékek. Számos termékkategóriában megfigyelhető a saját márkás termékek népszerűsége, ám a legnagyobb piaci részesedést a higiéniai termékek, a fagyasztott élelmiszerek és állateledelek területén lehet megfigyelni, ahol az eladott termékek több mint fele saját márkás termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >