Egyre népszerűbbek a pontgyűjtő kártyák
A válság miatt csökkenő fogyasztás bővülést indított el a pontgyűjtő és hűségkártyák piacán, több kisebb cég is belevágott az ügyféltoborzás e módjába. Megnövekedett a pontbeváltási hajlandóság, ami a kártyákon összegyűjtött pontok felértékelődését jelzi.
A magyar piacon átlagosan évi 20-30 millió plasztikkártya foroghat, ám nagymértékű a fluktuációjuk. Amennyiben egy nagyobb vállalat új akciót vagy terméket vezet be, illetve lecseréli egy szegmensben kártyaállományát, az hirtelen több százezer darabos keresletnövekedést indukál. Ebből adódóan a kisebb kártyagyártók számára lehetetlen az előre tervezés – mondta lapunknak Kapitány András, a Multicard Kft. ügyvezetője.
A kártyák terjedését gátolja, hogy bonyolult kiszolgálórendszer felépítését igényli a bevezetés. Az új kártyakibocsátás általában évi 100-120 ezer darab között mozog, a Spar és az Interspar belépésével, valamint más új partnerek (Burger King, Patikapont) szeptemberi belépésével legalább évi 150 ezer új kártya kiadását prognosztizálják – írja a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >