Egyre népszerűbbek a pontgyűjtő kártyák
A válság miatt csökkenő fogyasztás bővülést indított el a pontgyűjtő és hűségkártyák piacán, több kisebb cég is belevágott az ügyféltoborzás e módjába. Megnövekedett a pontbeváltási hajlandóság, ami a kártyákon összegyűjtött pontok felértékelődését jelzi.
A magyar piacon átlagosan évi 20-30 millió plasztikkártya foroghat, ám nagymértékű a fluktuációjuk. Amennyiben egy nagyobb vállalat új akciót vagy terméket vezet be, illetve lecseréli egy szegmensben kártyaállományát, az hirtelen több százezer darabos keresletnövekedést indukál. Ebből adódóan a kisebb kártyagyártók számára lehetetlen az előre tervezés – mondta lapunknak Kapitány András, a Multicard Kft. ügyvezetője.
A kártyák terjedését gátolja, hogy bonyolult kiszolgálórendszer felépítését igényli a bevezetés. Az új kártyakibocsátás általában évi 100-120 ezer darab között mozog, a Spar és az Interspar belépésével, valamint más új partnerek (Burger King, Patikapont) szeptemberi belépésével legalább évi 150 ezer új kártya kiadását prognosztizálják – írja a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >