Egyre népszerűbbek a pontgyűjtő kártyák
A válság miatt csökkenő fogyasztás bővülést indított el a pontgyűjtő és hűségkártyák piacán, több kisebb cég is belevágott az ügyféltoborzás e módjába. Megnövekedett a pontbeváltási hajlandóság, ami a kártyákon összegyűjtött pontok felértékelődését jelzi.
A magyar piacon átlagosan évi 20-30 millió plasztikkártya foroghat, ám nagymértékű a fluktuációjuk. Amennyiben egy nagyobb vállalat új akciót vagy terméket vezet be, illetve lecseréli egy szegmensben kártyaállományát, az hirtelen több százezer darabos keresletnövekedést indukál. Ebből adódóan a kisebb kártyagyártók számára lehetetlen az előre tervezés – mondta lapunknak Kapitány András, a Multicard Kft. ügyvezetője.
A kártyák terjedését gátolja, hogy bonyolult kiszolgálórendszer felépítését igényli a bevezetés. Az új kártyakibocsátás általában évi 100-120 ezer darab között mozog, a Spar és az Interspar belépésével, valamint más új partnerek (Burger King, Patikapont) szeptemberi belépésével legalább évi 150 ezer új kártya kiadását prognosztizálják – írja a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >