Egyre népszerűbb az Alibaba
Erős negyedévet tudhat maga mögött a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba: szinte minden soron verte az elemzői várakozásokat a cég. Úgy látszik a fogyasztók egyre többet költenek, ráadásul nem csak a kereskedelmi szektorból ömlik a pénz az Alibabához – írja a privatbankar.hu.
Az elmúlt három hónap árbevétele az előző év azonos időszakához képest 55 százalékkal emelkedett, így 5,14 milliárd dollárral gazdagodott a vállalat. Az eredménynek azért is örülhet nagyon az alapító Jack Ma, mert nem csak a kereskedelmi forgalom ugrott meg 41 százalékkal, hanem a szórakoztatóipari (302%) és felhő-szolgáltatások (103%) is három számjegyű növekedést mutattak. Ez annak is köszönhető, hogy a kínai fogyasztók kezdik összekapni magukat és egyre egészségesebb képet mutat a kiskereskedelmi piac – mondta Joshep Tsai, a cég ügyvezető alelnöke.
A tisztított részvényenkénti profit 79 cent lett. A mobilos felhasználók száma 30 százalékkal 450 millióra bővült, ezzel pedig a mobilüzletág bevétele is 78 százalékkal nőhetett. (privatbankar.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt…
Tovább olvasom >Hazánk tovább erősíti az agrárkapcsolatait Kínával
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a Kína és Magyarország közötti mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity: Japánon és Indián Ázsia szeme
Kína jövőbeli fejlődése a régió legnagyobb bizonytalansági tényezője, de messze…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >