Egyre népszerűbb az Alibaba
Erős negyedévet tudhat maga mögött a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba: szinte minden soron verte az elemzői várakozásokat a cég. Úgy látszik a fogyasztók egyre többet költenek, ráadásul nem csak a kereskedelmi szektorból ömlik a pénz az Alibabához – írja a privatbankar.hu.
Az elmúlt három hónap árbevétele az előző év azonos időszakához képest 55 százalékkal emelkedett, így 5,14 milliárd dollárral gazdagodott a vállalat. Az eredménynek azért is örülhet nagyon az alapító Jack Ma, mert nem csak a kereskedelmi forgalom ugrott meg 41 százalékkal, hanem a szórakoztatóipari (302%) és felhő-szolgáltatások (103%) is három számjegyű növekedést mutattak. Ez annak is köszönhető, hogy a kínai fogyasztók kezdik összekapni magukat és egyre egészségesebb képet mutat a kiskereskedelmi piac – mondta Joshep Tsai, a cég ügyvezető alelnöke.
A tisztított részvényenkénti profit 79 cent lett. A mobilos felhasználók száma 30 százalékkal 450 millióra bővült, ezzel pedig a mobilüzletág bevétele is 78 százalékkal nőhetett. (privatbankar.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >