Egyre népszerűbb az Alibaba
Erős negyedévet tudhat maga mögött a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba: szinte minden soron verte az elemzői várakozásokat a cég. Úgy látszik a fogyasztók egyre többet költenek, ráadásul nem csak a kereskedelmi szektorból ömlik a pénz az Alibabához – írja a privatbankar.hu.
Az elmúlt három hónap árbevétele az előző év azonos időszakához képest 55 százalékkal emelkedett, így 5,14 milliárd dollárral gazdagodott a vállalat. Az eredménynek azért is örülhet nagyon az alapító Jack Ma, mert nem csak a kereskedelmi forgalom ugrott meg 41 százalékkal, hanem a szórakoztatóipari (302%) és felhő-szolgáltatások (103%) is három számjegyű növekedést mutattak. Ez annak is köszönhető, hogy a kínai fogyasztók kezdik összekapni magukat és egyre egészségesebb képet mutat a kiskereskedelmi piac – mondta Joshep Tsai, a cég ügyvezető alelnöke.
A tisztított részvényenkénti profit 79 cent lett. A mobilos felhasználók száma 30 százalékkal 450 millióra bővült, ezzel pedig a mobilüzletág bevétele is 78 százalékkal nőhetett. (privatbankar.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >Kínában kezdett gyártani a magyar 77 Elektronika Csoport által alapított vállalat
Az első magyar gépipari beruházást valósította meg Kínában a száz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >