Egyre kevesebb kiskereskedelmi lánc ad ki akciós újságot
A fogyasztók fele igényli az akciós újságokat, a másik felét hidegen hagyják a nyomtatott katalógusok. A kiskereskedelmi láncok ezért vagy megszüntetik, vagy kevesebb példányszámban kezdik kiadni szokásos katalógusukat.
Az OBI a katalógusokat kivezette, az IKEA szintén. A SPAR üzletei több milliós példányszámban kerülnek kiadásra hetente, az évről évre egyre kevesebb újságot adnak ki, ami évente mintegy 10-20 százalékos csökkenést jelent. A Lidl szerint vásárlóik szeretik a nyomtatott lapokat, ezért jelenleg nem tervezik a nyomtatott szórólap kivezetését, míg az Aldi elismerte, hogy ők is a teljeskörűségben hisznek, akciós kiadvány tekintetében abszolút trendkövető magatartást folytat a cég. A Tesco szintén úgy reagált, hogy ők is folyamatosan nyomon követik a vásárlói visszajelzéseket és folyamatosan dolgoznak a digitalizáción. Céljuk, hogy az az akciós újság esetén is egyre több vásárló a digitális kiadványt részesítse előnyben – derült ki a kiskereskedelmi láncok Pénzcentrumnak tett nyilatkozataiból.
A lap a fogyasztókat is megkérdezte, és kiderült: 50-50 százalék az akciós újságokat preferálók és azok aránya, akik szerint semmi értelme nincs ezeknek a kiadványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >