Egyre kevesebb kiskereskedelmi lánc ad ki akciós újságot
A fogyasztók fele igényli az akciós újságokat, a másik felét hidegen hagyják a nyomtatott katalógusok. A kiskereskedelmi láncok ezért vagy megszüntetik, vagy kevesebb példányszámban kezdik kiadni szokásos katalógusukat.

Nagy a megosztottság a vásárlók között, szükség van-e rájuk
Az OBI a katalógusokat kivezette, az IKEA szintén. A SPAR üzletei több milliós példányszámban kerülnek kiadásra hetente, az évről évre egyre kevesebb újságot adnak ki, ami évente mintegy 10-20 százalékos csökkenést jelent. A Lidl szerint vásárlóik szeretik a nyomtatott lapokat, ezért jelenleg nem tervezik a nyomtatott szórólap kivezetését, míg az Aldi elismerte, hogy ők is a teljeskörűségben hisznek, akciós kiadvány tekintetében abszolút trendkövető magatartást folytat a cég. A Tesco szintén úgy reagált, hogy ők is folyamatosan nyomon követik a vásárlói visszajelzéseket és folyamatosan dolgoznak a digitalizáción. Céljuk, hogy az az akciós újság esetén is egyre több vásárló a digitális kiadványt részesítse előnyben – derült ki a kiskereskedelmi láncok Pénzcentrumnak tett nyilatkozataiból.
A lap a fogyasztókat is megkérdezte, és kiderült: 50-50 százalék az akciós újságokat preferálók és azok aránya, akik szerint semmi értelme nincs ezeknek a kiadványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >