Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a teljes munkaidős állások iránt az Egyesült Államokban.
Ez derül ki az „iCIMS Insights April 2024 Workforce Report” című jelentésből, amely szerint márciusban az előző év azonos időszakához képest 50%-kal 39-re emelkedett az egy nyitott teljes munkaidős álláshelyre jutó jelentkezések száma. És bár a részmunkaidős munkavállalók hagyományosan a kiskereskedelmi alkalmazottak közel 30%-át adják, a vállalatoknak egyre nehezebb meggyőzniük a jelentkezőket arról, hogy vállalják el ezeket az állásokat. A részmunkaidős állásokra a kiskereskedelemben átlagosan csak 20 pályázat érkezett.
A részmunkaidősök megtartásának ösztönzése érdekében a kiskereskedelmi munkáltatóknak érdemes a munkahelyi elégedettséget, a belső mobilitást és a DEI-gyakorlatokat előtérbe helyezniük – tanácsolja az iCIMS.
A jelentés megállapította, hogy a kiskereskedelemben a meghirdetett álláshelyek száma már a második egymást követő hónapban stagnál, de még mindig 12%-kal elmarad a 2023. januári szinttől. A kiskereskedelmi munkáltatók által újonnan felvettek száma 10%-kal megugrott az előző hónaphoz képest.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >