Egyre kelendőbbek a sajátmárkás édességek
A Nielsen legfrissebb kutatási adatai szerint folyamatosan nő a sajátmárkás édességek aránya Európában.
A 18 vizsgált országból 15-ben bővült a saját márkás
termékek aránya, markáns növekedést regisztráltak Nyugat-Európában, de az igazi
nagy áttörés Kelet-KözépEurópában történt.
Leginkább a mogyorós termékek eladása nőtt 4,1 százalékkal,
második helyen 20,8 százalékos részesedéssel a csokoládék állnak, a harmadik
leginkább kedvelt saját márkás édesség 18,7 százalékos részesedéssel a kandírozott
gyümölcs volt.
Magyarországon az értékesített édességek 23 százaléka volt
sajátmárkás termék, a cukorkák között 31,3 százalék volt, a nyalókák között
14,8 százalékos a saját márkák aránya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >