Egyre kelendőbbek a sajátmárkás édességek
A Nielsen legfrissebb kutatási adatai szerint folyamatosan nő a sajátmárkás édességek aránya Európában.
A 18 vizsgált országból 15-ben bővült a saját márkás
termékek aránya, markáns növekedést regisztráltak Nyugat-Európában, de az igazi
nagy áttörés Kelet-KözépEurópában történt.
Leginkább a mogyorós termékek eladása nőtt 4,1 százalékkal,
második helyen 20,8 százalékos részesedéssel a csokoládék állnak, a harmadik
leginkább kedvelt saját márkás édesség 18,7 százalékos részesedéssel a kandírozott
gyümölcs volt.
Magyarországon az értékesített édességek 23 százaléka volt
sajátmárkás termék, a cukorkák között 31,3 százalék volt, a nyalókák között
14,8 százalékos a saját márkák aránya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >