Egyre kelendőbbek a sajátmárkás édességek

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 02. 00:00

A Nielsen legfrissebb kutatási adatai szerint folyamatosan nő a sajátmárkás édességek aránya Európában.

 

A 18 vizsgált országból 15-ben bővült a saját márkás
termékek aránya, markáns növekedést regisztráltak Nyugat-Európában, de az igazi
nagy áttörés Kelet-KözépEurópában történt.
Leginkább a mogyorós termékek eladása nőtt 4,1 százalékkal,
második helyen 20,8 százalékos részesedéssel a csokoládék állnak, a harmadik
leginkább kedvelt saját márkás édesség 18,7 százalékos részesedéssel a kandírozott
gyümölcs volt.
Magyarországon az értékesített édességek 23 százaléka volt
sajátmárkás termék, a cukorkák között 31,3 százalék volt, a nyalókák között
14,8 százalékos a saját márkák aránya.

Kapcsolódó cikkeink