Egyre kelendőbbek a sajátmárkás édességek
A Nielsen legfrissebb kutatási adatai szerint folyamatosan nő a sajátmárkás édességek aránya Európában.
A 18 vizsgált országból 15-ben bővült a saját márkás
termékek aránya, markáns növekedést regisztráltak Nyugat-Európában, de az igazi
nagy áttörés Kelet-KözépEurópában történt.
Leginkább a mogyorós termékek eladása nőtt 4,1 százalékkal,
második helyen 20,8 százalékos részesedéssel a csokoládék állnak, a harmadik
leginkább kedvelt saját márkás édesség 18,7 százalékos részesedéssel a kandírozott
gyümölcs volt.
Magyarországon az értékesített édességek 23 százaléka volt
sajátmárkás termék, a cukorkák között 31,3 százalék volt, a nyalókák között
14,8 százalékos a saját márkák aránya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >