Egyre kedveltebb
Az olívaolaj kiskereskedelmi forgalma Magyarországon 3 százalékkal emelkedett 2008. december–2009. novemberben, és megközelítette a 2,5 milliárd forintot. Mennyiséget tekintve 4 százalékkal többet adtak el a boltokban, mint egy évvel korábban.
A korszerű étkezési szokásokba illő olívaolaj fő beszerzési helyei a modern bolttípusok. Hipermarketre jutott értékben a forgalom 45 százaléka, a tárgyalt időszakban. A szupermarket részaránya 17, míg a diszkonté 26 százalék.
Regionálisan is igen koncentrált az értékesítés. A Budapestet és Pest megyét magában foglaló centrális régió piaci részesedése 47 százalék, értékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >