Egyre kedveltebb
Az olívaolaj kiskereskedelmi forgalma Magyarországon 3 százalékkal emelkedett 2008. december–2009. novemberben, és megközelítette a 2,5 milliárd forintot. Mennyiséget tekintve 4 százalékkal többet adtak el a boltokban, mint egy évvel korábban.
A korszerű étkezési szokásokba illő olívaolaj fő beszerzési helyei a modern bolttípusok. Hipermarketre jutott értékben a forgalom 45 százaléka, a tárgyalt időszakban. A szupermarket részaránya 17, míg a diszkonté 26 százalék.
Regionálisan is igen koncentrált az értékesítés. A Budapestet és Pest megyét magában foglaló centrális régió piaci részesedése 47 százalék, értékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >