Egyre inkább a digitális tér felé tereli vásárlóit az Auchan
Az október idén a Bizalom hónapja az Auchannál, így aki október 1. és 30. között használja az Auchan új applikációját, az most különösen jól járhat. A vállalat ugyanis 20 millió Bizalompontot, azaz 20 millió forintot ad az első 10 ezer felhasználónak. Ezenkívül az akció ideje alatt az áruházlánc további kedvezményekkel, extra Bizalompontokkal is jutalmazza vásárlóit. A Bizalom hónapjával az Auchan egyrészt fenntarthatósági stratégiáját szeretné erősíteni, másfelől pedig biztosítja a még kedvezményesebb vásárlást.
Az Auchan évek óta tudatos és következetes fenntarthatósági stratégiát folytat, amelynek hosszútávú célja a papír alapú kommunikációs eszközök digitális térbe való áthelyezése is. Az Auchan most megjelent applikációja kiváló példája ennek, hiszen számos korábban különálló, offline térben használt funkciót tömörít egybe online formában: így például a különböző kuponakciókat vagy éppen a sokak által kedvelt és használt Bizalomkártyát. Az OkAuchan nevet viselő app októberben kiemelt szerepet kap, ugyanis az első 10 ezer letöltőnek 2 ezer Bizalompontot, azaz 2 ezer forintot ad a vállalat.
A digitalizáció egyébként egyáltalán nem idegen már a vásárlóktól, a vállalat felmérései szerint a vásárlóközönségük több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról. Míg 2 évvel korábban a kereskedelmi láncok applikációi a tájékozódási lehetőségek közül a lista végét zárták, addig mostanra már az akciók és a szolgáltatások terén ez a harmadik legnépszerűbb tájékozódási forma, az akciós újság és a hírlevelek után. Ráadásul az alkalmazás segítségével az áruházlánc sokkal direktebb, személyre szabott módon kommunikálhat a vásárlóival, megkönnyítve ezzel a keresést, a bevásárlólista készítését.
A Bizalom hónapjára nemcsak az Auchan applikációjával készülnek, hanem extra Bizalompontokkal, nyereményjátékkal is várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerhetik a legszerencsésebbek.
Auchan
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >