Egyre inkább a digitális tér felé tereli vásárlóit az Auchan

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 10. 06. 11:20

Az október idén a Bizalom hónapja az Auchannál, így aki október 1. és 30. között használja az Auchan új applikációját, az most különösen jól járhat. A vállalat ugyanis 20 millió Bizalompontot, azaz 20 millió forintot ad az első 10 ezer felhasználónak. Ezenkívül az akció ideje alatt az áruházlánc további kedvezményekkel, extra Bizalompontokkal is jutalmazza vásárlóit. A Bizalom hónapjával az Auchan egyrészt fenntarthatósági stratégiáját szeretné erősíteni, másfelől pedig biztosítja a még kedvezményesebb vásárlást. 

Az Auchan vásárlóközönségének több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról

Az Auchan évek óta tudatos és következetes fenntarthatósági stratégiát folytat, amelynek hosszútávú célja a papír alapú kommunikációs eszközök digitális térbe való áthelyezése is. Az Auchan most megjelent applikációja kiváló példája ennek, hiszen számos korábban különálló, offline térben használt funkciót tömörít egybe online formában: így például a különböző kuponakciókat vagy éppen a sokak által kedvelt és használt Bizalomkártyát. Az OkAuchan nevet viselő app októberben kiemelt szerepet kap, ugyanis az első 10 ezer letöltőnek 2 ezer Bizalompontot, azaz 2 ezer forintot ad a vállalat. 

A digitalizáció egyébként egyáltalán nem idegen már a vásárlóktól, a vállalat felmérései szerint a vásárlóközönségük több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról. Míg 2 évvel korábban a kereskedelmi láncok applikációi a tájékozódási lehetőségek közül a lista végét zárták, addig mostanra már az akciók és a szolgáltatások terén ez a harmadik legnépszerűbb tájékozódási forma, az akciós újság és a hírlevelek után. Ráadásul az alkalmazás segítségével az áruházlánc sokkal direktebb, személyre szabott módon kommunikálhat a vásárlóival, megkönnyítve ezzel a keresést, a bevásárlólista készítését. 

A Bizalom hónapjára nemcsak az Auchan applikációjával készülnek, hanem extra Bizalompontokkal, nyereményjátékkal is várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerhetik a legszerencsésebbek. 

Auchan

Kapcsolódó cikkeink