Egyre inkább a digitális tér felé tereli vásárlóit az Auchan
Az október idén a Bizalom hónapja az Auchannál, így aki október 1. és 30. között használja az Auchan új applikációját, az most különösen jól járhat. A vállalat ugyanis 20 millió Bizalompontot, azaz 20 millió forintot ad az első 10 ezer felhasználónak. Ezenkívül az akció ideje alatt az áruházlánc további kedvezményekkel, extra Bizalompontokkal is jutalmazza vásárlóit. A Bizalom hónapjával az Auchan egyrészt fenntarthatósági stratégiáját szeretné erősíteni, másfelől pedig biztosítja a még kedvezményesebb vásárlást.

Az Auchan vásárlóközönségének több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról
Az Auchan évek óta tudatos és következetes fenntarthatósági stratégiát folytat, amelynek hosszútávú célja a papír alapú kommunikációs eszközök digitális térbe való áthelyezése is. Az Auchan most megjelent applikációja kiváló példája ennek, hiszen számos korábban különálló, offline térben használt funkciót tömörít egybe online formában: így például a különböző kuponakciókat vagy éppen a sokak által kedvelt és használt Bizalomkártyát. Az OkAuchan nevet viselő app októberben kiemelt szerepet kap, ugyanis az első 10 ezer letöltőnek 2 ezer Bizalompontot, azaz 2 ezer forintot ad a vállalat.
A digitalizáció egyébként egyáltalán nem idegen már a vásárlóktól, a vállalat felmérései szerint a vásárlóközönségük több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról. Míg 2 évvel korábban a kereskedelmi láncok applikációi a tájékozódási lehetőségek közül a lista végét zárták, addig mostanra már az akciók és a szolgáltatások terén ez a harmadik legnépszerűbb tájékozódási forma, az akciós újság és a hírlevelek után. Ráadásul az alkalmazás segítségével az áruházlánc sokkal direktebb, személyre szabott módon kommunikálhat a vásárlóival, megkönnyítve ezzel a keresést, a bevásárlólista készítését.
A Bizalom hónapjára nemcsak az Auchan applikációjával készülnek, hanem extra Bizalompontokkal, nyereményjátékkal is várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerhetik a legszerencsésebbek.
Auchan
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >