Egyre inkább a digitális tér felé tereli vásárlóit az Auchan
Az október idén a Bizalom hónapja az Auchannál, így aki október 1. és 30. között használja az Auchan új applikációját, az most különösen jól járhat. A vállalat ugyanis 20 millió Bizalompontot, azaz 20 millió forintot ad az első 10 ezer felhasználónak. Ezenkívül az akció ideje alatt az áruházlánc további kedvezményekkel, extra Bizalompontokkal is jutalmazza vásárlóit. A Bizalom hónapjával az Auchan egyrészt fenntarthatósági stratégiáját szeretné erősíteni, másfelől pedig biztosítja a még kedvezményesebb vásárlást.

Az Auchan vásárlóközönségének több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról
Az Auchan évek óta tudatos és következetes fenntarthatósági stratégiát folytat, amelynek hosszútávú célja a papír alapú kommunikációs eszközök digitális térbe való áthelyezése is. Az Auchan most megjelent applikációja kiváló példája ennek, hiszen számos korábban különálló, offline térben használt funkciót tömörít egybe online formában: így például a különböző kuponakciókat vagy éppen a sokak által kedvelt és használt Bizalomkártyát. Az OkAuchan nevet viselő app októberben kiemelt szerepet kap, ugyanis az első 10 ezer letöltőnek 2 ezer Bizalompontot, azaz 2 ezer forintot ad a vállalat.
A digitalizáció egyébként egyáltalán nem idegen már a vásárlóktól, a vállalat felmérései szerint a vásárlóközönségük több mint 60%-a rendszeresen tájékozódik online az akciókról. Míg 2 évvel korábban a kereskedelmi láncok applikációi a tájékozódási lehetőségek közül a lista végét zárták, addig mostanra már az akciók és a szolgáltatások terén ez a harmadik legnépszerűbb tájékozódási forma, az akciós újság és a hírlevelek után. Ráadásul az alkalmazás segítségével az áruházlánc sokkal direktebb, személyre szabott módon kommunikálhat a vásárlóival, megkönnyítve ezzel a keresést, a bevásárlólista készítését.
A Bizalom hónapjára nemcsak az Auchan applikációjával készülnek, hanem extra Bizalompontokkal, nyereményjátékkal is várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerhetik a legszerencsésebbek.
Auchan
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >