Egyre elterjedtebb a környezettudatos szemlélet a háztartásokban

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 06. 16. 10:03

Az Essity a világ egyik vezető higiéniai és egészségügyi vállalata. Az Essity működési elveit a fenntarthatóság vezérli. Olyan vezető márkanevek, mint a TENA és a Tork, valamint más erős márkák, mint a Libero, a Libresse, és a Zewa is a vállalathoz tartozik.

A kutatásból kirajzolódik, hogy a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált, illetve, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban.

A felmérésből az is kiderül, hogy a vásárlók egyre inkább fókuszba helyezik a környezetbarát termékeket:

  • A háztartási papíráruk esetén a lakosság közel 64 százaléka igényli, hogy az adott termék újrahasznosított anyagból készüljön.
  • A válaszadók több mint fele tartja fontosnak, hogy az áru biológiailag lebomló anyagokat tartalmazzon, és újrahasznosítható legyen a csomagolása.
  • Szinte minden második embernek fontos, hogy az árucikk ne tartalmazzon allergént.
  • A lakosság közel 88 százaléka mindig visz magával bevásárlószatyrot annak érdekében, hogy ne halmozza a műanyagzacskókat, míg közel 76 százalék kerüli az egyszerhasználatos műanyagot.
  • A kutatás arra is rámutat, hogy az 55 év felettiek környezettudatosabbak, mint a 55 év alatti korosztály.

Kapcsolódó cikkeink