Egyre elterjedtebb a környezettudatos szemlélet a háztartásokban
Az Essity a világ egyik vezető higiéniai és egészségügyi vállalata. Az Essity működési elveit a fenntarthatóság vezérli. Olyan vezető márkanevek, mint a TENA és a Tork, valamint más erős márkák, mint a Libero, a Libresse, és a Zewa is a vállalathoz tartozik.
A kutatásból kirajzolódik, hogy a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált, illetve, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban.
A felmérésből az is kiderül, hogy a vásárlók egyre inkább fókuszba helyezik a környezetbarát termékeket:
- A háztartási papíráruk esetén a lakosság közel 64 százaléka igényli, hogy az adott termék újrahasznosított anyagból készüljön.
- A válaszadók több mint fele tartja fontosnak, hogy az áru biológiailag lebomló anyagokat tartalmazzon, és újrahasznosítható legyen a csomagolása.
- Szinte minden második embernek fontos, hogy az árucikk ne tartalmazzon allergént.
- A lakosság közel 88 százaléka mindig visz magával bevásárlószatyrot annak érdekében, hogy ne halmozza a műanyagzacskókat, míg közel 76 százalék kerüli az egyszerhasználatos műanyagot.
- A kutatás arra is rámutat, hogy az 55 év felettiek környezettudatosabbak, mint a 55 év alatti korosztály.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >