Egyre elterjedtebb a környezettudatos szemlélet a háztartásokban
Az Essity a világ egyik vezető higiéniai és egészségügyi vállalata. Az Essity működési elveit a fenntarthatóság vezérli. Olyan vezető márkanevek, mint a TENA és a Tork, valamint más erős márkák, mint a Libero, a Libresse, és a Zewa is a vállalathoz tartozik.
A kutatásból kirajzolódik, hogy a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált, illetve, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban.
A felmérésből az is kiderül, hogy a vásárlók egyre inkább fókuszba helyezik a környezetbarát termékeket:
- A háztartási papíráruk esetén a lakosság közel 64 százaléka igényli, hogy az adott termék újrahasznosított anyagból készüljön.
- A válaszadók több mint fele tartja fontosnak, hogy az áru biológiailag lebomló anyagokat tartalmazzon, és újrahasznosítható legyen a csomagolása.
- Szinte minden második embernek fontos, hogy az árucikk ne tartalmazzon allergént.
- A lakosság közel 88 százaléka mindig visz magával bevásárlószatyrot annak érdekében, hogy ne halmozza a műanyagzacskókat, míg közel 76 százalék kerüli az egyszerhasználatos műanyagot.
- A kutatás arra is rámutat, hogy az 55 év felettiek környezettudatosabbak, mint a 55 év alatti korosztály.
Kapcsolódó cikkeink
Magatartáskutatás mutatta ki: aki takarékos, az zöldebben él
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H Biztosító elnyerte az MNB Zöld Pénzügyek Díját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősebbek vezetik a visszaváltást Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

