Egymilliót kapott a PENNY nyereményjátékának győztese
Ismét hatalmas sikerrel zárult a PENNY immár hagyományos, Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel! elnevezésű nyereményjátéka. Az idei év egyik legnagyobb újdonsága, hogy már nemcsak az akciós újságban szereplő termékek regisztrációjával, hanem a boltokban megtalálható valamennyi védjegyes árucikkel is lehetett játszani, amely több mint 500 tételt jelent.
A Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös nyereményakció során a résztvevők napi ajándékként egy-egy értékes fejhallgatót nyerhettek, heti nyereményként pedig egy okosórát vihettek haza. Azok, akik viszont PENNY kártyát használtak a fizetésnél, egy márkás elektromos rollerrel gazdagodhattak. Az egymillió forintos fődíjat egy püspökladányi lakos nyerte meg, aki két sajátmárkás termékkel, egy Karát csirkemell sonkával és egy Dárdás sertés májassal regisztrált a nyereményjátékra, mindkettő a Magyar Termék védjegyes termékek sorát gazdagítja.
„Idén különösen büszkék lehetünk nyereményjátékunkra, hiszen a PENNY elsőként terjesztette ki az akciót valamennyi Magyar Termék árucikkre. A PENNY számára évek óta kiemelt cél, hogy növelje a hazai származású árucikkek számát az országban található mind a 227 üzletében. A teljes kínálatunkat képező mintegy 2500 termék közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Igazán sikeresnek értékeljük a PENNY-ben immár második alkalommal közösen megszervezett nyereményjátékot, amely a tavalyi rekordot is túlszárnyalta termékvásárlásban és kódfeltöltésben egyaránt. A széles körű összefogásnak köszönhetően 20 ismert hazai márka termékei kerültek be az akcióba. A fogyasztók saját maguk tapasztalhatták meg, hogy milyen több száz védjegyes termék közül vásárolni, akár újakat kipróbálni és az értékes nyereményekért indulni”
– tette hozzá Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Személyzettel működő frissáru-pultok segítik a helyi szupermarketek növekedését Közép- és Délkelet-Európában
Az erős nemzetközi verseny ellenére növelik piaci részesedésüket a helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >