Egymilliót érhettek a hazai áruk
Tíz védjegyhasználó közel 170 termékével lehetett játszani a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a METRO áruházlánc közös „Vedd a hazait, nyerj a hazai termékekkel!” kampányában április 21. és május 18. között.
Két különböző gyártótól legalább 1-1 védjegyes termék megvásárlása volt a feltétele a nyereményjátékban való részvételnek. Ezzel azt a célt kívánták elérni, hogy a megszokott termékek mellett újak kipróbálására is motiváljon a promóció.
A nyeremények között már a 10 ezer forint értékű, válogatott hazai termékeket tartalmazó napi Magyar Termék ajándékcsomag is értékes ajándék volt, emellett hetente egy Apple iPhone XR talált tulajdonosra, a főnyeremény pedig egy egymillió forint értékű METRO-ajándékutalvány volt, amellyel jó hosszú időre fel lehet tölteni a családi éléskamrát.
Az akció sikerét nagyban segítette, hogy a METRO extra médiamegjelenésekkel és üzlettéri kommunikációval járult hozzá, hogy minél több vásárlójához eljusson a nyereményjáték. //
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >